ik wil in een bericht wel eens op 2 mensen reageren d.m.v hun quotes maar zie niet hoe ik dat kan doen. Als ik klik op quote dan kan ik die quote gebruiken maar ik weet niet hoe ik dan nog een andere toe kan voegen, wie kan mij helpen.
Dan copy-paste je alles wat er in het quote-venster staat en dan ga je naar de volgende die je wilt quoten. Dan "plakken" en allebei de quotes staan in het reageervenster.
Zo dus. Ik heb mezelf gequote, toen alles gecopypaste en daarna jou gequote. dan kun je de twee quotes onder elkaar zetten. Snap je het?
Hmmm laat maar, blijkbaar ben ik echt te langzaam ! (Was duidelijk andere dingen aan het doen tussen mijn reactie door)
Haha, ach er kan er maar 1 de eerste zijn ! Alleen jammer dat je dan niet meer kan verwijderen, maar gelukkig wel aanpassen ! Maar dat is dus precies zoals ik het ook doe wanneer ik het wil doen !
zoals je kunt zien snap ik het idd, maar je kunt copy paste maar voor 1 keer gebruiken. Hij onthoudt maar 1 copy bedoel ik en ik zie berichtjes van mensen met 4 quotes erin. Niet dat ik dat van plan ben, maar hoe doen die dat, of ben ik zo simpel
Ik doe het dan gewoon zo dat ik quote wat ik wil quoten, dat kopieer ik en plak ik in Word, vervolgens ga ik terug naar het topic en quote de volgende en kopieer dat ook weer en zet het in mijn Word-document erbij, enz.
Dan doe ik dus steeds qoute en daar plak ik mijn vorige gekopierde berichtje bij, selecteer dan weer alles en kopier het, om dan weer naar de volgende quote te gaan die ik hebben wil, daarbij plak ik dan weer de vorige en selecteer/kopier ik het hele stuk weer ! (en ben ik eerste ?? haha)
Nee dan kopieeer je weer de twee quotes en gaat dan naar de volgende quote. Plakken en dan weer kopieeren. Snap je?
a ja natuurlijk, dan ben ik dus echt zo simpel, je kopiert gewoon steeds het laatste en dan uiteindelijk heb je alles bij elkaar staan.
Idd ik plak het er steeds weer bij, en zo heb je op den duur een hele lijst met quotes dus je stukje dat je moet selecteren/kopieren en vervolgens weer erbij plakt word steeds wat langer. Overigens als ik het naar word kopier krijg ik hele rare quotes, dan hakt ie alles in stukjes. 1 quote word dan na het plaatsen ineens 2 of 3 quotes, heel vaag! Maar eigenlijk niet zo netjes, haha, want ze hebben het juist zo gemaakt dat je maar 1quote kan plaatsen per bericht omdat er te veel gequote werd !
Denk er wel een beetje om dat het quoten niet voor niks aan banden is gelegd. Er werd enorm veel gequote en dit kost aardig wat ruimte op het forum. Quote met mate dus, zou ik zeggen Elmo