Wat moet ik doen?

Discussie in 'Oppas en kinderopvang' gestart door Jucade, 20 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Sinds een kleine 2 maandjes gaat Justin naar t kdv voor 2x in de week. Voorheen gaven we nog op 'verzoek' ed, maar ik wilde kijken of t lukte om er wat ritme en tijden/regelmaat in te krijgen. Dit lukte na een paar daagjes prima, waar ik trots op was. Dit had ik in t schriftje geschreven voor t kdv, ook nog vertelt en dat ze moeten doorzetten met t drinken/voeden.. Dit doen ze dus niet :cry: . Justin komt altijd met berehonger thuis en is supermoe.. Wat moet ik doen? Nu zijn er ook iedere x lijkt wel andere leidsters ivm vakantie (ivalleidsters dus). Hier heb ik op zich geen probleem mee maar mn man haalde Justin vandaag op, staat er niks in t schriftje. Hij heeft t allemaal wel gevraagd hoor.. Maar tja zegt ze 'als ie over 150 cc een uur doet.. hier hebben we geen tijd voor hoor..' Nou jaaaaaaa :confused: Halllooo? Ik ben zo blij dat ie eindelijk weer wat (beter) eet. De mensen die mn topics n béétje gevolgd hebben weet waar ik t over heb.. Wat moet ik hier nu mee? Ze luisteren dus gewoon niet. Justin 'vraagt' ook nooit om eten, is supermakkelijk en ben ik dus bang dat ie zeg maar 'vergeten' word.. Ik ben super verdrietig en best wel boos op t kdv.. :cry: Zo wil ik m eigenlijk al niet eens meer brengen..
     
  2. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Sorry voor t misschien wat warrige verhaal, maar moest t echt ff kwijt. :(
     
  3. Niet meer actief

    Mischien verstandig om ondertussen op zoek te gaan naar een andere en hem daar in te laten schrijven. Ondertussen zou ik toch even met ze gaan praten en dat ze echt doen wat jij wil want zo hoort het ook.
     
  4. senseemillia

    senseemillia VIP lid

    20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ik zou niet gelijk op zoek gaan naar een ander kdv. Wij merken nu ook met vakantie en invalkrachten dat het niet loopt zoals het normaal loopt.
    Ook het schrijven in de schriftjes is er niet bij. Maar goed bij ons is dat normaal eens per week. Die invalkrachten zijn vaak wat jonger en wellicht minder ervaren. Bovendien kennen ze je kindje ook minder dan de vaste krachten.

    Ik neem aan dat je ook met de leidsters spreekt over hoe het is gegaan overdag? Dat doen mijn man en ik nl wel.

    Ik zou er iig wel op staan dat ze de tijd nemen voor zijn voeding. Misschien even apart gaan zitten met hem? Jaime was ook een lastige drinker in het begin bij het kdv (afgeleid andere kindjes) maar dat is nu helemaal verdwenen.

    Veel succes.

    Sensee
     
  5. lidia

    lidia Fanatiek lid

    he patricia

    ik heb je een pb gestuurd,, maar ik zou het zeker melden en eventueel een beleidsplan aanvragen.. hier heb je recht op en daarin moet als het goed is instaan wat te doen met dit soort klachten en hoe er in vakanties gehandeld wordt..
    maar het mag geen excuus zijn dat justin zijn flessen niet goed drinkt of dat ze niet schrijven(maar misschien door weinig kindere 1 leidster op de groep? nog steeds geen excuus ;) )succes en anders bel je me maar.. ;)
     
  6. Ranjeewha18

    Ranjeewha18 Niet meer actief

    inderdaad ik zou ook naar de beleidsplan vragen..
    is voor iedereen open!
     
  7. Bumbaloe

    Bumbaloe Actief lid

    1 jun 2007
    372
    0
    0
    Als ik jou was zou ik met het opperhoofd van het kdv in gesprek gaan. Deze kan misschien beter uitleggen waarom ze bepaalde dingen wel of niet doen.
    Dat ze geen tijd hebben om met 1 kindje een uur te zitten voor het een voeding op heeft begrijp ik goed. Maar dan moeten ze toch (samen met jou) zoeken naar een andere oplossing?
     

Deel Deze Pagina