Zoals ik al zei heb ik tijdelijk een hele lage dosering antipsychotica gekregen. Een maand ongeveer. En anders idd lorazepam o.i.d. hiervan ervaarde ik ook rust in tijden van meerdere paniekaanvallen per dag
Erg lastig voor je deze angsten. Ik zou je willen aanraden (werk zelf in de zorg) om opnieuw naar een psycholoog te gaan - bij dit soort angsten gaat men vaak in het hoofd proberen die gedachten gauw weg te maken (vermijding) of juist allerlei handelingen uit voeren om minder angstig te worden. Dit verergerd je klachten en houdt het in stand. Ook kan het voorkomen dat je angstig wordt dat de angst gaat komen (angst voor de angst) De eerst aangewezen behandeling (dus boven medicatie !)om dit te doorbreken heet exposure (met responspreventie) - dat is vermijding door breken, jezelf blootstellen aan wat je vreest en merken dat je angst kan verdragen en dat er niets gebeurd (dan neemt de angst af). Dit werkt heel erg goed! Succes !! (Ps en als je toch medicatie wil raad ik je aan dit bij een psychiater te doen en al van tevoren je laten informeren over mogelijke combinatie met zwangerschap - zie ook website poppoli Amsterdam voor medicatieoverzicht) PS2 voor een gediplomeerde psychotherapeut kijk op de site van de VGCt - je kan zoeken naar behandelaar op specialiteit