Hoi ik ben op een eerste gesprek geweest en was eigenlijk heel positief erover ze wilde erg veel weten en heb netjes overal antwoord opgegeven, Ze wisten in dat bedrijf dat mijn cv niet helemaal voldeed en ik nog wel het 1 en ander had te leren maar dat was geen probleem. Ik zou donderdag horen of ik naar de 2de ronde zou gaan nu kreeg ik gisteren al een mail van het uitzendbureau dat ze niet verder met mij wilde gaan oke prima maar ik wilde de reden weten die kreeg ik net toe gemaild en die was dat ze twijfelde maar de grote reden was dat ik een maagverkleining ga laten doen dit omdat ik erg veel overgewicht heb en daarbij ernstige slaapapneu(dit niet vermeld). Wat moet ik hier nu mee want als ik daar iedere keer tot aan mijn operatie op wordt afgestraft kom ik voorlopig niet aan het werk. Ik dacht als ik het niet zeg komen ze er ook wel achter en word ik als nog op straat gezet. Vriendelijke groet
Beste Minimuis, Wat vervelend voor je dat je bent afgewezen voor die baan. Je wilt advies of je bij sollicitaties wel of niet moet vertellen dat er een operatie op de planning staat. Het is niet verplicht dit bij een sollicitatie te vertellen. Of je het wel of niet vertelt, is aan jou. Heb je op dit moment een WW-uitkering van UWV? Je adviseur werk kan je hierin advies geven. Je kunt hier contact mee opnemen door een bericht te sturen via de Werkmap. Heb je een arbeidsongeschiktheidsuitkering? Dan kun je dit bespreken met je arbeidsdeskundige. Ik wens je succes met zoeken naar een baan! Met vriendelijke groet, Ellen UWV Webcare Team www.uwv.nl/webcare