Vergoeding tijdens zwangerschapsverlof?

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door Dahlia, 14 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Het duurt allemaal nog eventjes, voordat ik zwangerschapsverlof krijg. Maar het is wel handig als ik alvast weet hoe en wat....

Ik werk als gastouder, en daarnaast maak ik ook schoon 3 uur per week bij iemand met een PGB.

Nu weet ik dat als ik verlof krijg, dat er voor beide beroepen geen regeling is om doorbetaald te worden....

Weet iemand of, wanneer en waar ik dat dan kan regelen? Dat ik een soort van uitkering krijg in die paar maanden...?
    Want we lopen in die maanden anders toch een hoop inkomsten mis. (paar honderd euro) En van één inkomen leven in die tijd, dat word toch wel erg krap.

Iemand?

2. volgens mij moet je dat nu zelf aan de kant zetten..
    en anders vragen aan je gastouder bureau..

liefs yippie

3. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Als je zelfstandige bent is het wel geregeld met het inkomen, maar anders krijg je niets ben ik bang.

4. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.069
    2.204
    113
    Brabant
    sorry, foutje;)

5. mimi83

mimi83 Niet meer actief

#5 mimi83, 14 jul 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 jul 2010
    zez uitkering kun je krijgen .. kijk maar even op de belastingdienst site en ik zou ook zeker even kijken bij het onderdeel zwanger en werk of even zoeken op gastouder of zez uitkering,ik heb al meerdere reacties staan met volledige uitleg.en uwv site

schoonamekn weetik niet of die er ook onedr valt.. maar dat kan je ook opzoeken bij belastingdienst

6. tulip

tulip Niet meer actief

voor dit geval zou ik het echt niet weten, maar als je iets over vergoedingen wil weten zou ik het UWV bellen, je bent namelijk tijdelijk arbeidsongeschikt. Zij kunnen je vertellen hoe en wat

offtopic: wel fijn he, dat je je nu met zulke dingen moet bezighouden.;)

7. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ik zou ook even het UWV bellen. Zij keren het uit dus lijkt me dat ze ook weten hoe de regelgeving is. Anders wellicht via het GOB...

8. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ok, bedankt voor de reacties. Ik ga kijken op de belastingdienst-site en ga eventueel wel langs bij het UWV. Hoop wel dat we een klein zakcentje kunnen krijgen. Want als we net een baby hebben, dan hebben we ook wel even wat meer kosten, voor luiers, kleertjes etc.... en natuurlijk beschuit met roze of blauwe muisjes. :)

@ Tulip, het is wel heel leuk idd om ons hiermee bezig te mogen houden nu. :)

9. tulip

tulip Niet meer actief

off topic, guppie voor jou ook spannend!!

10. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

11. mimi83

mimi83 Niet meer actief

graag gedaan.. :D
    als je vragen hebt pb je maar of open een topic over zez uitkering, ik reageer altijd ;) als ik een comp. heb en geen weeen.

12. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Haha, is goed, dankje.

Deel Deze Pagina