Tijdelijk dipje...even emo-muts...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Timiris, 21 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Timiris

Timiris Bekend lid

6 jul 2006
    739
    0
    0
    van alles met paarden
    Doetinchem
    Muhhhhh....ik kom even emo doen.
    Ik ben nu bijna 20 weken zwanger en zit even in een dipje :(
    Ik heb al een week lang last van harde buiken,en niet een paar,nee,gewoon voordurent.
    Één beweging en hoppa,daar is er weer een.Soms is hij zo erg dat ik moet overgeven of een zweet/koorts aanval krijg :(
    Ik kom de nachten niet meer door,ben onlangs gestopt met werken.
    Dag en nacht ritme is compleet omgegooit; 4 uur 'snachts ben ik standaart nog wakker.
    Ik zet dan vroeg de wekker in de hoop dat ik de volgende avond gewoon kan slapen...Helaas ben ik dan 's middags zo moe dat ik in slaap val.
    En als ik dan slaap,kan ik niet bewegen want dan heb ik weer een harde buik te pakken.
    Snif...en hubby werkt in de landbouw sector,wat inhoud dat hij rond de mais-tijden pas om 12 uur in de nacht thuis is.
    Hij is moe,valt in slaap,en gaat de volgende ochtend vroeg weer weg.
    Getver...soms voel ik me gewoon even zielig op dit soort momenten :oops:

Ik heb vanavond mijn vk gebelt omdat ik toch wel érg last had van mijn buik.Ik had aardig wat koorts en moest erbij overgeven.
    Helaas vond zij het 'normaal' en moest ik maar in bad gaan.
    Ze zal er wel verstand van hebben,maar dat neemt m'n gevoel niet weg,en ben er niet gerust op.

Gelukkig schopt de kleine af en toe geruststellend: 'ik ben er nog hoor' :D

Wie voelt zich nog meer af en toe even een emo-muts...ookal hebben we eigenlijk niks te zeuren met zo'n lief kleintje in ons buikie...?

2. Mirielle

Mirielle Actief lid

30 sep 2006
    138
    0
    0
    Almere
    Vervelend voor je, maar gelukkig is alles goed met het kindje. Je mag ook wel een emo-muts zijn, het is niet niets zo'n kindje in je buik en al die hormoonsveranderingen.
    Ik heb er ook last van, kan slecht slapen, ben bijna elk uur wakker, maar tevens ook erg moe. Ik ben ook nog steeds misselijk en vraag me vaak af hoe het was zonder misselijkheid. Maar goed het hoort erbij en er groeit een fantastisch wondertje in mijn buik. Dus klagen mag ik niet, maar af en toe heb ik er toch even behoefte aan.
    Dus je ben niet de enige emo-muts. Veel sterkte meis.

3. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Meid je bent echt niet de enige hoor!

Het is soms moeilijk om over te praten want je hoort natuurlijk blij te zijn, en dat ben je ook wel maar af en toe zijn die klachten wel lastig en idd je hormoon huishouding kan ook flink wat roet in het eten gooien.

Ook ik zit thuis. Ben doodmoe en emotioneel instabiel zullen we maar zeggen.

Kop op, en als het echt niet gaat even langs de huisarts!

Deel Deze Pagina