Ja het is eigenlijk intriest en ik schaam me ook diep maar 2 avonden een poging om samen een bordspelletje (risk) te spelen zijn in tranen geeindigd Ik kan gewoon opeens helemaaaaaal niet meer tegen m'n verlies! Haha, gelukkig mag ik m'n hormonen de schuld geven Maar is dit herkenbaar voor anderen?
Geen idee, ik heb al eeuwen geen spelletjes meer gespeeld. Maar kan wel om andere dingen heel onredelijk zijn dus ik vind dit eigenlijk helemaal niet vreemd
Ik speel heel graag spelletjes en ben ook heel fanatiek. Dus ik kon eigenlijk voor mijn zwangerschap al niet zo goed tegen mijn verlies
hahahahahahaha ik kan nog steeds heel goed tegen me verlies . helaas heb ik alleen een vriend die echt niet tegen zijn verlies kan en dus echt mega pissig word als we nog maar een spelletje pesten doen. Dus je kunt dan wel nagaan hoevaak er hier een spel word gespeelt
Ik kan het me heel goed voorstellen! Vandaag zitten mijn tranen ook heel hoog, ben geen spelletjes aan het spelen, maar ik was helemaal in tranen nadat ik een kdv aan de telefoon heb gehad. Ik heb begin september een formulier ingestuurd om in te schrijven, helemaal niets meer opgehoord. "We sturen geen bevestiging, alles komt altijd bij ons aan" was het antwoord. Hoe weten ze nou dat alles aankomt? "U krijgt wat te horen zodra er een plekje is" Ik benieuwd hoe lang de wachttijd is, een jaar. Hoe gaan we dat dan regelen? Daar heb ik een potje om gehuild. groetjes, Cleo
Jaa, hormonen! erg hé! een vriendin van me was deze week met een andere vriendin van mij gaan uiteten, maar ze hadden mij niet gevraagd Normaal doet me zoiets niets, want ik ga ook wel eens met hun apart uiteten of iets leuks doen, ook voor de zwangerschap en nu zit het me toch dwars! ik ga meteen complot theorien bedenken
Hahaha, sorry dat ik moet lachen, ik zag het al helemaal voor me... maar voor mij niet herkenbaar eigenlijk. Misschien komt het nog....
Nou ik herken het wel hoor. Ik was deze week gewoon aan het werk. Mijn collega's (allemaal mannen) weten niet dat ik zwanger ben. Ik werk nu 4 weken via het uitzendbureau bij een TV reparatie bedrijf. We repareren Samsung TV's (niet kopen!). Ik doe de planning van de afspraken en ben dus veel aan het bellen. Als ik mensen aan de lijn heb die vervelend gaan doen en zeuren dat ze zolang moeten wachten voor de monteur kan komen, etc. dan kan ik wel huilen. Dan denk ik: Ik stop ermee en ga lekker genieten van mijn zwangerschap.