Hallo allemaal, Ik vroeg me af of wanneer jullie 1e menstruatie kwam tijdens de BV en of het hormonaal hetzelfde is gebleven of juist veranderd is na de BV/bevalling? Ik bedoel hiermee nog steeds last van stemmingen, buikkrampen, huidklachten enz. of juist niet?
Mijn eerste menstruatie kwam toen ukkie ongeveer 13 weken oud was. Ik heb gevloeid tot 7 weken en toen dus 6 weken niets, daarna voor het eerst ongesteld geworden. Mijn menstruatieklachten zijn volgens mij wel erger geworden dan voor de zwangerschap. Maar ik heb maar 6 maanden pilloos geleefd voor ik zwanger werd, dus ik kan het ook niet helemaal eerlijk vergelijken.
Hi... hier met 10 mnd de eerste keer ongesteld... heb tot 8 mnd BV gegeven. Heb nu rond de eisprong en de aanloop tot ongesteld worden een zeurderige pijn in mijn onderrug, dat had ik eerder nooit... verder alles hetzelfde.
Hier met 6 maanden de 1e menstruatie, ik heb weer veel last van PMS gehad (extreme stemmingswisselingen) deze maand sloeg ik de menstruatie weer over....
Mijn eerste menstruatie kwam 11 weken na de bevalling. Het was eigenlijk hetzelfde als voor de zwangerschap, het duurde maar 2 a 3 dagen en ik heb dan geen buikkrampen of zo (hopen dat dat zo blijft )
Hier kwam het weer met 13,5 maand op gang. Toen dronk hij nog zo'n 3 a 4 keer per dag. Ik had al weinig menstruatieklachten, maar nu was het zelfs nog minder. Wel iets meer bloeding en langer dan ik gewend was. Overigens ben ik daarna nog maar 2 keer ongesteld geworden en toen weer zwanger.
hier pas een tijdje weer ECHT ongesteld, tenminste eigenlijk stelt het nog niks voor! Slik wel nog minipil en geef nog steeds bv. Maar ik ben nu misselijk en rare buikpijn waardoor ik dacht weer zwanger te zijn, het is beslist compleet anders hier!