tijdelijk schoonmoeder in huis

Discussie in 'De lounge' gestart door Lyso, 2 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Eens...
    Ik zou er bij mij niet aan moeten denken.
    En het zou jammer zijn als de relatie verslechterd

2. Lyso

Lyso Fanatiek lid

3 jul 2009
    1.081
    2
    36
    nogmaals, ze heeft niet de financiele middelen om iets te huren. Ze heeft ook nog steeds haar kosten van dr eigen huis. Als ze zou verhuizen, zou ze dr huis verkopen, en is er meer mogelijk. Maar niet voor 3 maanden.. Ik zou trouwens niet eens weten waar ik dat zou kunnen regelen....
    @Void, maar zit jij op moedertaal niveau? Ik gun mijn kinderen ontzettend een tweede moedertaal. Maar dan moeten we volgens mij wel (voornamlijk wbt mijn dochter) nú zoveel mogelijk aanbod geven.
    @Gitta, ze woont nu ook in een dorp, dus zo'n probleem is het niet. We hebben hier ook echt wel voorzieningen hoor, en het volgende dorpscentrum is 15 minuten fietsen, dus dat is ook zeker te doen voor haar. Die is ook groter.

3. misa

misa Niet meer actief

Zou ze haar eigen woning niet kunnen verhuren? En dan een recreatie of vakantiewoning huren?

En als je haar echt in huis wilt nemen, zou ik ook hele duidelijk afspraken maken en zou ze zoveel mogelijk zelfstandig moeten leven. Anders ervaart ze het nog niet zoals de werkelijkheid.

Als jullie buitenaf wonen, woon je dan ook groot? Is er niet een grote schuur of garage die je tijdelijk als verblijfplek kunt omtoveren? Kacheltjes, bankje, bed, koffiezetter, koelkast, campingkookplaat , e.d. erin.

Deel Deze Pagina