Hallo dames, Ik heb mijn implanon 27 maart laten verwijderen omdat ik zoveel klachten er van had, niet omdat wij nog meer kinderen willen. 21 April voelde ik mijn eisprong en dus ben ik naar de drogist geweest om ovulatietesten en die was idd positief. Nu 2 weken later ben ik nog steeds niet ongi. Zwanger ben ik zeker niet... Vind het nu wel heel lang duren of is het normaal dat ik sinds de verwijdering nog steeds geen menstruatie heb gehad?
Bij mij heeft het dik 10 weken geduurd voordat ik mijn eerste menstruatie weer had na het verwijderen van de implanon. Daarna had ik binnen 2 weken de tweede keer mijn menstruatie en daarna weer zoals voorheen om de 26 dagen. Het heeft de tijd nodig om weer op gang te komen. Wel heb ik mijn eisprong en binnen 4 dagen mijn menstruatie.
10 weken is best wel lang zeg! Ik heb er nu 6 weken op zitten. Had je ook last van het 'ontpillen'? Ik had het idee dat mijn lichaam me echt voor de gek hield. Kreeg allemaal zwangerschapsverschijnselen maar de testen zijn echt negatief. Ik hoop niet dat het nog maanden gaat duren voordat ik weer menstrueer. Stom he dat je daar zo naar kan verlangen terwijl andere vrouwen het een last vinden.