Morgen dames, Gister besloten om tijdelijk uit elkaar te gaan. heb mijn vriend verschillende keten betrapt chatten met andere vrouwen en dating Sites. Ik probeer echt alles om het redden voor ons. Ook om ik weet het klinkt slecht Maar we hebben vorig jaar een huis gekocht en ik heb geen zin in financieele problemen... Heb nu besloten om twee maanden appart te gaan wonen als laatste red middel. Ik wil dat hij zich beseft.wat hij allemaal op het spel zet. En aangezien alle voor gaande acties niet geholpen hebben nu dit laatste red middel. Iemand hier ervaring Mee? En wat waren jullie afspraken ook omtrend de kinderen? Hoop dat ik wat hulp vind hier
Hai meis, balen zeg en helaas heb ik e wel ervaring mee. Als je wat wilt weten mag je me altijd een pb sturen
Jeetje lastig!! Moedig besluit om weg te gaan maar of het zal helpen? Je schrijft dat voorgaande acties niet hebben geholpen, misschien schudt het hem wakker en zal hij misschien even bijdraaien maar daar is het probleem helaas niet mee opgelost. Hij staat op datingsites, chat met andere vrouwen en wat misschien nog meer?? In mijn omgeving zijn alle stellen die tijdelijk uit elkaar waren allemaal echt gescheiden na deze periode. Dat is ook de reden dat ik er, hoe graag ik ook een break wilde in een moeilijke periode niet aan wilde om apart te gaan wonen. Ik vind dat je het probleem moet aanpakken ipv weg te gaan zeker als je kinderen hebt. Er zal een reden zijn waarom hij op zoek is naar andere contacten. Dat is het punt wat aangepakt moet worden. Stel dat hij zich gaat realiseren wat hij mist, (als dat al zo is omdat hij nu de ruimte krijgt om zijn fantasieen uit te proberen) dan heb je altijd dat stukje vertrouwen wat in jouw geval een hele grote deuk heeft opgelopen. Wat een vreselijke situatie! Ik wil je heel veel sterkte wensen!
jeetje misschien wil je het niet niet horen maar iemand die dat doet zal het niet afleren heel hard gezegd maar ik zie het bij mijn beste vriendin die heeft haar vent 30 kansen gegeven en telkens valt hij in het zelfde patroon. nu na 6 jaar zijn haar ogen open en liggen ze in scheiding. Daarbij heeft tijdelijk uit mekaar gaan totaal geen zin in mijn optiek omdat je weet dat je toch weer bij mekaar gaat komen. Jij hebt geen zicht op zijn gedrag etc. Als jij heb nog een kans wil geven zal hij moeten veranderen en uitleggen waarom hij op chatsites zit. kan hij dit niet is misschien een psycholoog een optie
Wij zijn begin dit jaar tijdelijk uit elkaar geweest, niet omdat ik vriendlief betrapte met iemand anders ofzo maar puur omdat hij 24/7, 7dagen per week met zichzelf bezig was en amper thuis was, ik kon daar niet meer tegen! Ik had al vanalles geprobeerd en schreeuwde om aandacht. Ik ben toen bijna 3 maanden weggeweest en het heeft ons echt sterker gemaakt dan ooit.. Opeens had hij door dat het niet vanzelf sprekend is dat Naud en ik er waren en dat hij voor ons en ons gezin moest vechten! Het zal zeker niet voor iedereen een oplossing zijn maar wij hebben elkaar na wat afstand weer helemaal terug gevonden. Maar nogmaals bij ons was niemand anders in het spel dus dat is misschien wel iets anders? We hadden alles voor Naud zoveel mogelijk hetzelfde gelaten, dus op maandag naar mijn schoonouders zoals hij gewend was en op woensdag een dagje bij papa.. Daarnaast ging Naud om het weekend naar zijn vader toe! Ik vond het vreselijk om mijn kleine man weg te brengen ookal was het naar zijn vader, maar dat hoort erbij en daar zul je doorheen moeten. Heel veel sterkte en succes!!!!
Ik heb met mijn ex-man meerdere 'pauzes' ingelast, hij had ook nood aan aandacht van andere vrouwen. Hij was degene die dan een paar daagjes 'in afzondering' ging bij z'n broer, was ook praktischer met de 2 kinderen. Het is helaas ook uitgedraaid op een echtscheiding. Ik weet hoe je je voelt en wens je sterkte!
Ik denk dat jullie ( hij ) beter in therapie kunnen gaan om het probleem onder ogen te zien.. Waarom chat hij? Waarom wilt hij met andere vrouwen daten? Het lost echt niets op zo... Weglopen van het probleem... Hij heeft nu de vrije hand en kan doen wat hij wilt... Want ja! Jullie zijn ff uit elkaar? Jij maakt je waarschijnlijk die maanden zorgen terwijl hij heerlijk een vrijgezelle leventje heeft... Meid.. Doe dit niet! Maar ga eerst in therapie...
Wat de meiden hier zeggen over therapie ben ik het wel volledig mee eens! Mijn vriend is ook in therapie geweest die maanden dat ik weg was en het heeft hem echt geholpen om in te zien wat hij moest veranderen..
Ook hier komt er een scheiding van tafel en bed. Man is al weg maar komt wel nog veel. Dit omdat samen wonen niet werkt. Hij is bij zijn vader gaan wonen en ik heb het huis incl alles toegewezen gekregen. Nu binnen een maand de scheiding van tafel en bed erdoor. Ook eerdere acties werkten niet. Ik denk zelf dat hij nooit zal veranderen maar toch hou ik hoop. Qua kinderen is het goed geregeld wat betreft omgang. Ook haalt hij de oudste van school en komt hij hier opletten als ik weg moet. Meestal als je zo ver moet dat je uit elkaar ga wonen valt er weinig te redden. Dat zie ik in mijn omgeving. En hier weet ik diep in mijn hart ook dat er niks meer te redden valt. Wij zijn nog maar 4 jaar getrouwd maar zolang gaat het ook al niet goed. Ik wil je veel sterkte wensen en succes met je besluit. Denk goed aan je zelf en het is moeilijk maar uiteindelijk komt alles goed!!
onwijs veel sterkte meid! en wat twinkle zegt, ik ben ook meer van het aanpakken ipv 'weglopen'. Hier in huis word er gepraat, of je t nou leuk vind of niet. Dat je vriend op dating site's zit wilt toch wel zeggen dat hij opzoek is naar andere contacten. Hoe denk je zelf over t apart wonen, en hoe denkt hij erover. ziet hij dit als een kans om te gaan en te staan waar hij wil en zo 'toestemming' krijgt om ook wat te gaan doen met zijn 'research' naar andere dames? Of wilt hij echt nadenken over zijn daden en hoe het zit tussen jullie 2. Hele nare situatie bah, hoop dat jullie er samen uit komen op deze manier. oja wat je zei over 'geen zin in financiele problemen' ... dat moet natuurlijk niet dé verbinding zijn in een relatie he. maar denk dat je dat zelf ook weet.