tijdelijke oplossing??

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door esther1984, 29 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. adi

adi Niet meer actief

Wij hebben mijn zoontje ook een hele tijd ingebakerd en in het reiswieg bij ons op kamer in slaap laten vallen. Dat ging perfect. Wij hebben inbakeren ook zelf gedaa, geen cb of zo bij nodig gehad, vind het een beetje overdreven gedoe, gewoon niet te strak trekken en opletten dat alles recht ligt. Wij deden dan het reiswiegje schuin (met een kussentje onder het hoofdeinde) bij ons op bed leggen, hij sliep heerlijk in. Na de avondvoeding zetten we het wiegje naast het bed. na een tijdje hebben we het wiegje 's nachts in zijn ledikant gedaan en zo langzamerhand overstap gemaakt van wiegje naar het bed.

2. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

3 nov 2007
    1.968
    1
    0
    NH
    wij hebben gewoon zijn armpjes onder de deken gedaan en dat hielp ook al erg goed.

hopelijk gaat het snel beter,
    liefs miek

3. esther1984

esther1984 Bekend lid

22 jan 2009
    694
    1
    16
    Vrouw
    Moeder
    Roosendaal
    armpjes onder de deken heb ik ook geprobeert maar zijn armpjes zijn zo bewegelijk dat die na 5 sec. alweer boven de dekens liggen

4. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

3 nov 2007
    1.968
    1
    0
    NH
    het dekentje deed ik er wel vrij strak omheen. Aan het eind van de nacht waren ze toch weer vrij, maar voor het in slaap vallen hielp het goed.

5. MissMom

MissMom Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.346
    0
    0
    NULL
    NULL
    3 hydrofiele luiers?
    Ik ben mijn dochter met 6 weken gaan inbakeren en heb het eerst 2 dagen met 1 hydroluier moeten doen (wijkverpleegkundige kwam ervoor langs) en toen kwam de andere wijkverpleegkundige mij 2 inbakerdoeken brengen en liet dat even zien hoe dat ging ivm heupjes en schoudertjes.
    3 zullen even warm zijn als de 2 gewone inbakerdoeken maar is niet nodig hoor, je kindje is nog zo klein dat 1 het wel aankan ;)

6. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Ik zat ook te kijken dat ze 3 zei...wij hebben het de 1e 2 weken met 1tje gedaan. Daarna niet meer nodig gehad.
    Maar gewoon 1tje schuindubbelvouwen en om hem heen.
    Werkte ook goed en hebben we op aanraden van de Vk gedaan toen.

7. Skye

Skye Niet meer actief

Wij hebben tijdelijk een omslagdoek heel strak om haar heen gevouwen! Ging vaak wel goed

8. caroline16

caroline16 Niet meer actief

mijn meisje heeft zeker de eerste twee maanden in de reiswieg gelegen bij ons en ze sliep gewledig! de overgang naar het ledikantje is ook helemaal geen probleem geweest

Deel Deze Pagina