Hey meiden en Heren Discuseer hier even over het beeldkwalitiet of over hoe goed de console is in vergelijking met de andere... Gooi het eruit zou ik zeggen ... Have fun
Chieffie zegt: Klopt, ik noem het stupide. Je zegt dat is handig omdat je dan de inhoud van je pc op de tv kunt bekijken. Waarom zou je dat willen? Kun je me dat dan vertellen? Net als cardreaders: Wat zou ik moeten doen met een cardreader op mijn console? Ik fotografeer veel, de kaarten gaan in mijn pc, en worden dan verwerkt. Zou ik ze dan op mijn console moeten bekijken ofzo? Ik zie echt het nut niet. Nogmaals.. Als jij iets niet gebruikt is iets nog niet meteen "stupide". Zo'n reactie duidt er voor mij heel duidelijk op dat je inlevingsvermogen in andere mensen en hun situaties en in deze opties, erg beperkt is. Wat moet je met een cardreader op je console.. Nou misschien zijn er BIJVOORBEELD mensen op deze planeet die geen cardreader hebben op hun pc? En aangezien de PS3 ook wireless functies heeft kun je connecten met je pc en de info van de reader op je pc zetten? Of je kan een mooie slideshow maken om aan je bezoek te laten zien? Ik noem maar een voorbeeld hoor Misschien is het ook leuk om te connecten met je pc om je hele muzieklijst beneden op je playstation af te kunnen spelen? Hoef je niet alles te branden.. Bijvoorbeeld?! Zijn toch leuke handige opties? Ik snap niet wat je hier "stupide" aan vind?
Ik vind het stupide dat Cheffie het stupide vind ... Als hij ergens het nut van in ziet dan moet iedereen daar het nut van in zien, en doe je dat niet dan heb je gewoon geen gelijk, hij heeft altijd gelijk ... Maar geloof me cheffie vrouwen met hormonen kan je beter niet tegen spreken
Mensen die geen cardreader op hun pc hebben kunnen beter voor 5,- een USB 2.0 reader kopen ipv een PS3 om de beelden vervolgens wireless naar de pc te gooien :S En slideshows daar hebben we een laptop voor Die kan namelijk ook mee naar oma die haar huis amper meer uitkomt, dan kan die toch de foto's van de vakantie in het buitenland zien. Je kunt moeilijk je hele PS3 meenemen en daar op haar tv'tje aansluiten (wat voor beeld zou dat zijn? Een 37 cm beeldbuis van 15 jaar oud met zo'n geavanceerde console?) En muziek, daar hebben we dus een stereo voor. Die zijn daar speciaal voor gemaakt. En mocht ik voor MP3 willen gaan dan kan ik een dvd vol met mp3's gooien en in de HomeCinema gooien. Niet alles dat ik niet gebruik is stupide. Maar omwegen maken als iets ook makkelijk kan is dat wel.
Waarom niet? Zijn jullie soms speciaal ofzo dat je niet mag worden tegengesproken? Daar kan ik me niet aan storen hoor PS Mijn naam 2x verkeerd schrijven is ook stupide
En daar ga je weer.. Nogmaals in jip-en-janneke-taal voor de mensen die er wat langer over doen te snappen wat ik zeg.. In JOU situatie is het misschien niet handig, maar voor anderen kunnen het opties zijn die mooi meegenomen zijn. NATUURLIJK koop je geen ps3 als je een cardreader wil?! Wat is dat nou voor "stupide" opmerking , maar het KAN heel handig zijn dat die erop zit.
En daar ga JIJ weer: Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan? Jij zegt zelf: Het is makkelijk dat hij het heeft voor de mensen die geen cardreader hebben. Nou, hier heb je Jip en Janneketaal: Koop een cardreader. Probleem opgelost en je hoeft niet te kloten met een kaartje in je console die je foto's doorstuurt naar je pc. Klinkt mij nog steeds in de oren als overbodig.
Het is net zo moeilijk als het in een cardreader op de pc stoppen hoor. Je hoeft alleen niet naar boven te gaan en achter je pc te gaan zitten
Zal ik de vraag is omdraaien? Als ik een ps3 heb staan, wat al die opties heeft.. Waarom zou ik dan nog als die losse apparatuur aanschaffen? Het gaat net zo makkelijk via de ps3.
Bijvoorbeeld omdat je Photoshop/Paintshop/NeatImage niet op je PS3 draait? En omdat je PS3 geen *.CR2 leest? Of doet hij dat wel allemaal? Dat zou ik op zich dan wel weer knap vinden Maar dan mis je weer de muis voor de fijne bewerkingen...
We hebben het nou niet over fotobewerkingsprogramma's We hebben het over de huis-tuin en keuken gebruiker die gewoon zn foto's op zn pc wil krijgen
Ik ben even zo vrij geweest een lijstje te maken: voordeel ps3 - bluray - Betere Specs - online gratis - niet van microsoft (is voor mij persoonlijk een voordeel) - veel ps2 games in omloop die ook goed zijn (1000+) dus zat games maar niet niet alles is next-gen nadeel ps3 - momenteel nog niet veel games maar aantal groeit snel. - duur (400 euro) mja je krijgt wel 1 controller en 2 games gratis (als je bij een kleine winkel koopt mag je mss nog wel kiezen) voordeel xbox360 - goedkoop - al veel games nadeel xbox360 - online gaan kost geld - geen standaard (de een heeft hdd en de ander hd-disc) - als je hdd en hd-disc koopt zijn dat al 3 apparte dingen - the ring of death (30% gaat kapot bij de ps3 is dat 0.2%) - hoop aparte dingen waarvoor je moet betalen (controller, accu, oplader) PS3 heeft een langere levensduur voordat het door een nieuw product vervangen wordt (Microsoft: 5 jaar Sony: 8-10 jaar). Dit betekend dus ook dat er nog langer games voor worden gemaakt en langere support. max 9 Gb voor een spel op de XBOX tegenover 55 Gb van blu ray
in 2010 komt trouwens de nieuwe xbox, dus daar gaat je support. ik zou nu echt geen xbox meer aanschaffen, als je weet dat je binnen 2 jaar geen nieuwe spellen meer hoeft te verwachten de ps 4 komt overigens pas in 2015 ongeveer
om er nog even op terug te komen. Dit wat jij hier zegt is niet waar. Je kunt een linux versie van Fedora op je PS3 installeren en dan Photoshop draaien onder fedora. En voor de fijne afwerking sluit je gewoon even je toetsenbord en muis aan. Maar goed.. Voor een huis-tuin en keuken gebruiker gaat dit wat te ver.
Anyway... ik ben overmorgen jarig en ik hoop dat ik een PS3 ga krijgen En manlief kwam vanavond met een heeeeeel groot pak binnenlopen, dus ik heb goede hoop!
Nadeel ps3 - niet om te bouwen Xbox 360 / WII voordeel: wel om te bouwen ( wii ook ) De ring of death krijg je vergoed wij hebben dat ook gehad en wij hebben em nu al weer een jaar zonder problemen.. Dat probleem is trouwens niet meer met de nieuwe xbox360 uit de winkel.
Oeh, Ring of Dead... wij hebben dat ook met onze omgebouwde xbox360... nu maakt die meneer die hem ombouwde weer als origineel zeg maar en dan sturen we hem op ter reparatie.
Volgens mij heeft alleen Nintendo bevestigd aan de opvolger van de Wii te werken. Van de XBOX zijn het enkel geruchten, maar ja als er in 2010 een nieuwe XBOX komt ga je nu toch geen geld uit geven aan een PS3.