Hoe pak ik dit aan?

Discussie in 'De lounge' gestart door monkeylove, 4 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Mijn moeder gaat in oktober trouwen en nou zou ik bij het feest/receptie met mijn zus en dochter een nummer voor ze willen zingen.
    Nou heb ik geen idee hoe ik moet beginnen en wat ik hiervoor nodig heb en hoe je er aan komt.

Ik moet natuurlijk de achtergrond muziek hebben, microfoons.
    Hoe ga ik daaraan komen :(
    Anyone experience?

2. Donutsje

Donutsje Niet meer actief

achtergrond muziek kan je zo downloaden tegenwoordig.
    Ik weet niet of er een bandje komt? anders kan je die even laten stoppen en vragen of je hun microfoons even mag gebruiken.

3. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Via marktplaats heb ik ooit een cd besteld met hierop de muziek van het nummer dat ik wilde zingen en dat nummer kon ik nergens anders vinden (You've got a Friend). Hier moest ik echt een muziekband voor bestellen.

Je kan ook in de betere cd zaken kijken bij de karaoke cd's, de CD's van Sunfly zijn best goed maar vooral die van Backtrack zijn goed (Multidisk | Backtrack Karaoke CD) en die zijn bij platenzaken dus te bestellen als ze ze niet hebben liggen.

Als je een DJ boekt dan heeft hij vaak al de microfoons, geef aan met hoeveel je wilt zingen, dat kan hij/zij echt wel regelen (en anders heb je misschien niet zo'n hele goede DJ)

En als er een band is zoals hiervoor ook al vermeld dan mag je vaak wel even van hun installatie gebruik maken (ook dat heb ik al ooit ervaren, ga alleen dan wel op de plek van de band staan, ik ging voor de monitoren staan, dan gaat het piepen).

Dus zorg dat je in contact komt met de DJ of Band. En van te voren zoek het nummer uit en ga oefenen :D Veel plezier.

4. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Haha bedakt voor de antwoorden.
    Ik zal eens aan mijn moeder vragen of ze van plan is een band in te huren.
    Ik weet nog niet precies welk nummertje het word, maar denk iets van the beatles of the eagles.
    Ga ik me idd daar eerst eens op concentreren...

5. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Goed overleggen met de ceremoniemeester.
    Wie weet is er vanalles op locatie aanwezig.

6. diaan

diaan Bekend lid

3 apr 2007
    920
    0
    16
    Ik heb tijdens ons huwelijk zelf voor mijn man gezongen om 12 uur s nachts.
    Ik zong: ïk heb je lief" van Paul de Leeuw.

7. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    is er een band of DJ? Daar kan je vast iets mee regelen.

Anders kan je ook een karaoke machine gebruiken. Wij hebben er 1 met een super microfoon en je kan er cd'tjes in draaien. (op mn werk hoor). Maar niet echt in de buurt, anders mocht je m wel lenen!

8. Ellen27

Ellen27 Bekend lid

12 sep 2008
    739
    0
    0
    Ik heb ook gezongen op mijn eigen bruiloft. Ik heb gewoon aan mijn beste vriendin gevraagd of ze mij wilde begeleiden op de piano van de band (overleg gehad uiteraard). Heb je niemand in je omgeving die leuk piano of gitaar speelt? Dat is meteen een stuk intiemer dan meezingen met een cd.

Deel Deze Pagina