A.s. vrijdag trouwt mijn broer dus ben ik een hele dag aanwezig. Ik vraag me even af wat ik het beste kan doen wbt inbrengen van de utro. Nu breng ik ze 6.30/14.30 en 22.30 in. Vrijdag trouwen ze om half 3 en ik vermoed dat we rond 13.45 wegrijden van de verzamelplaats. Kan het kwaad dat ik die dag de utro eerder inneem? Dus bv 5.30/13.30 en 22.30? En hoe moet ik dat de volgende dag dan doen? Wel weer de normale tijden?
Volgens mij kan dat prima hoor! Heb het ook 3x daags moeten gebruiken, maar was toen ook niet altijd mogelijk op precies gelijke tijden ivm werk etc. Dus zou het gewoon doen zoals je zelf al bedacht hebt. Gaat erom dat je verdeeld over de dag je dosis binnen krijgt...keer iets vroeger of later is geen ramp. Veel plezier op de bruiloft!!
Nee joh, dat kan geen kwaad. Je lichaam bouwt een level op. En eerder innemen is altijd beter dan later. Fijne dag alvast!
Geen probleem! De arts vertelde mij dat het echt niet zo nauwkeurig hoeft. Wel moest ik een kwartier blijven zitten of liggen na het inbrengen. (Hoorde ik toen ook voor het eerst, heb t maar braaf gedaan)
Ow dat doe ik nooit, een kwartier blijven liggen. Maar fijn dat het niet uitmaakt, hoef ik me daar geen zorgen om te maken. Bedankt dames!
Hier nooit het advies gehad om een kwartier te blijven liggen na het inbrengen. Als je ze zo hoog mogelijk inbrengt (tegen je baarmoedermond aan), kunnen ze er heus niet uitvallen. Ze blijven meteen plakken door je lichaamswarmte. Dus blijven liggen heeft geen enkele meerwaarde.
Ik keek ook niet zo nauw... Gewoon na het opstaan, in de middag ergens en voor het slapen gaan. In het weekend altijd anders dan doordeweeks... Geen probleem hoor!