Mijn dochtertje van bijna 7 weken drink sinds een aantal dagen Friso Comfort, ze heeft last van krampjes en spugen. Hiervoor kreeg ze altijd Nutrilon standaard. Met de nutrilon standaard kreeg ze rond half 12 in de avond haar laatste fles en sliep door tot de volgende ochtend 5 uur half 6. dan gaf ik een fles en sliep ze door tot half 10. Ze kreeg dan over heer de dag 6 flessen van 120 water 4 schepjes. Nu ik Friso comfort ben gaan geven slaapt ze de nacht niet door en komt in de nacht nog een keer rond 3 uur dan om half 7 weer. hierdoor krijgt ze dus 7 flessen ipv 6 flessen. Ook was het voor mij wel erg fijn dat ze de nacht lekker doorsliep. Nu had ik het idee om haar voor de laatste fles friso extra te geven eventueel in combinatie met friso comfort. Zou dit werken, en helpen om haar de nacht weer door te komen zo komt ze weer netjes op 6 flessen.
Hallo! Kan je aangeven of het drinken over een flesje sneller is geworden? Mocht dat zo zijn, ben je het meest geholpen om de Comfort een klein uurtje van tevoren te maken met geheel water wat net van de kook af is. Door het langzaam af te laten koelen, dikt de voeding meer in zodat je kindje langer over een flesje kan doen. Mocht het drinktempo ongewijzigd (en minimaal een kwartier) zijn gebleven dan is het een optie om de laatste fles met de Friso Extra te mengen. In eerste instantie 3 comfort en 1 extra om je kindje er aan te laten wennen, later kan je dit gewoon opbouwen als dat nodig is. Succes. groetjes Femke
Ze doet nog net zo lang over een fles gem. 20 tot 30 min. Ze drinkt nu uit de difrax s flessen met speen maat M, dit was voorheen speen maat S, heb een maat groter genomen omdat de voeding natuurlijk dikker is.
Hoi, 20-30 minuten over een voeding is een mooi drinktempo. Dan gaat het in ieder geval niet te snel. Je kunt dan inderdaad kijken om Friso Comfort te gaan mengen met Friso Extra voor meer verzadiging. Groetjes Angélique