Hallo, Ik heb even een vraag. Ik heb de intake gehad bij de vk hier. Daar hebben ze ook bloeddruk opgemeten. 90/50 (normaal zit ik op de 112/68 ongeveer die richting op) is dus een redelijk verschil. Nu is het zo dat ik toch bijna dagelijks aan het overgeven ben. Weinig eten en drinken binnen hou. Nu ben ik wezen winkelen en ben in de winkel flauwgevallen. Heb daarna wel een poging gedaan om te eten waaronder dus ook eten met redelijk wat zout erdoor. het heeft me 3 uur geduurd voordat ik me wat beter ging voelen alleen toen ik thuis kwam, kwam het eten er ook weer uit en viel ik weer flauw. Wat kan ik hier het beste aan doen? Wil namelijk niet als een zeur overkomen met allerlei kwaaltjes en klachten enzo... bedankt alvast groetjes, Kimm
Hallo Kimm! Het is zeker niet zeuren om dit aan te geven bij je verloskundige! Dit zijn ook niet de kleinere zwangerschapskwaaltjes. Neem het wel serieus hoor! De verloskundige is ervoor om je hierin te begeleiden, laat het haar (of hem) echt weten, zij hebben de beste tips voor je. Succes. groetjes Femke