Dag BVmama's, Weten jullie hier raad op? Ik moest mijn zoontje laatst helaas twee keer een flesje opvolgmelk laten geven op het KDV omdat ik een kolfdipje had ivm mijn menstruatie. Hij dronk het (met moeite) wel op maar spuugde het daarna even hard weer uit, echt met grote golven . Omdat we dachten dat het misschien aan het merk lag (Nutrilon), hebben we het nog een keer met Friso geprobeerd, met precies hetzelfde resultaat. Dit keer had hij in zijn bedje gespuugd, hij zat helemaal onder, zo zielig ! Herkennen jullie dit? En hebben jullie nog een handige tip? Stiekem vind ik het ook wel weer een compliment voor mijn mamamelk en ga ik ook gewoon door met BV, maar mocht het nodig zijn is het natuurlijk wel handig om opvolgmelk te kunnen geven...... Groetjes, Sellie
Maar koemelk zit toch ook in mijn borstvoeding? Tenminste ik drink gewoon karnemelk en eet biogarde (ben niet zo'n melkdrinker). Ik moet zeggen dat ik me ook precies hetzelfde afvroeg hoor! Ik vond het overigens ook niet zo lekker smaken (heb uit nieuwsgierigheid even geproeft) en het smaakt ook echt anders borstvoeding. Ik geef hem groot gelijk dat ie het niet lust Maar dat spugen is wel zielig.
Hmmm, vreemd, geen idee eigenlijk.....Hoe gaat het met andere dingen als de kunstvoeding? Fruit en groente dat houd ie wel gewoon binnen? Onze meid hield juist wel de borstvoeding en de kunstvoeding binnen, maar alles wat wat anders was als dat werd er meteen weer uitgegooid. Wij zijn toen een weekje of 2 gestopt en weer begonnen en toen ging het goed. Dus misschien toch iets van wennen ofzo? Tja ik weet het ook niet, sorry! Liefs Hanneke!
Tja gek genoeg gaat het alleen met kunstvoeding fout, groente en fruit gaat geweldig. Vandaag heeft ie zelfs 200 gram groente gegeten, ging zo naar binnen en werd niet uitgespuugd. Vreemd he? We blijven het maar gewoon af en toe proberen....