tijdens de bv...

Discussion in 'Borstvoeding' started by Momof3, Sep 28, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Eylem

Eylem Niet meer actief

Oh een uur lijkt me wel heavy ja....Kan me er ook niets bij voorstellen, de oudste was ook altijd zo klaar. Maar als het een uur zou duren zou ik ook een boek of telefoon erbij pakken :D

2. Bellabella

Bellabella Fanatiek lid

Jun 12, 2008
    1,082
    1
    0
    Gooi
    Ik heb dus echt niets te klagen qua nachtvoedingen; als ik een uur wakker moest blijven kon je me nu helemaal wegdragen... MOE!

3. Jessie80

Jessie80 VIP lid

Oct 3, 2009
    6,203
    266
    83
    Hier ook een zoontje dat graag lang dronk de eerste maand(en).. toen dus ook veel tv gekeken, tijdschriften gelezen. Hele seizoenen Master Chef Australia heb ik gezien ;) Nu nog vaak de tv aan of boekje erbij hoor.. ik ben nou eenmaal niet zo'n verliefd-naar-mijn-kind-staren type :)

4. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

Dec 27, 2011
    9,190
    10,790
    113
    Als meiske oogcontact zoekt, dan kijken we verliefd naar elkaar. Als zij haar blik op oneindig heeft of haar oogjes dicht, dan pak ik ook een momentje voor mezelf en kijk op mijn telefoon of laptop of naar de tv. bij de voedingen van late avond tot vroege ochtend, die we op bed doen, doe ik ook vaak mijn oogjes dicht :)

5. veulentje

veulentje Actief lid

Sep 30, 2012
    166
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eerst duurden de voedingen bij mij ook een uur. Dus flink wat boeken gelezen. Nu is het zo klaar. Dus boek opslaan en weer dichtdoen haha.

6. Trees

Trees Niet meer actief

's Nachts ga ik lekker slapen als ze drinkt. Dat dit kan vind ik nou juist een van de grootste voordelen van bv!

Overdag zijn het echt momentjes van ontspanning. Even wat drinken, eten, lezen, smsen, internetten, niks doen of boekje voorlezen aan de oudste en af en toe even wegsmelten bij het zien van dat tevreden hoofdje dat zo lief ligt te drinken.

7. Antares

Antares VIP lid

Nov 17, 2008
    19,894
    3
    38
    ghehe hier ook zo...werd zo erg dat ik het maar op heb gegeven om overdag te voeden.......ging gewoon niet! was half uur bezig met hem alleen aan te laten happen...had ie gehapt...ging die liggen lachen tegen mijn tiet! echt schateren!! ;) naja...dan niet hahaha

voor de rest...kijk vaak uit het raam naar onze achterburen, sinds kort een baby en kan zo hun woonkamer in kijken (grote ramen) en vind dat wel interessant wat hun allemaal doen thuis hahahahaha :p

8. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

Zoon is nu 5 dagen en krijgt 5 dagen al borstvoeding (wat een mooi iets trouwens. Wel na wat opstartproblemen op dag 2 waardoorcik bijna wou opgeven. Gelukkig niet gedaan en ben gisteravond wat de oorzaak is van het probleem). Back2topic:

Overdag kijk ik liefdevol naar hem hoe hij van mijn borst drinkt. 'S nachts pak ik mobiel en glas water (om te drinken natuurlijk;)) terwijl ik de kleine met alle liefde zijn eten geef. Dan blijf ik tenminste wakker. *gaaaap* Liggend voeden kan ik nog niet.

9. ratatosk

ratatosk VIP lid

Mar 16, 2010
    5,429
    5
    0
    Klopt jouw onderschrift dan wel?

10. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

Dec 27, 2007
    3,742
    1
    0
    Ik zat eigenlijk ook altijd op m'n telefoon. Totdat ik een documentaire zag (Zembla) over de straling van telefoons. Ik ben me rot geschrokken!
    Sindsdien doe ik niks, maar we zijn in het algemeen ook zo klaar.

11. Omelet

Omelet VIP lid

Nov 14, 2008
    14,874
    2
    0
    Sweet je hebt nu een meid, is ff omschakelen he :D

Toen mijn zoontje klein was was ik vooral bezig met bekijken hoe mooi en lief hij was. Toen hij groter was keek ik televisie, las een tijdschrift of boek of viel in slaap ;)

12. Gentle

Gentle VIP lid

Oct 10, 2007
    6,979
    1
    36
    Overijssel
    Op het moment: niets meer...

Tv aan = mvr draait zich om, om maar niets te missen
    Kletsen = mvr draait zich om, om even gezellig te lachen naar mijn gesprekspartner
    Telefoon aan/spelletje = mvr probeert de telefoon uit mijn handen te grissen
    Telefoon aan in het donker = hylarisch, mvr draait zich in een kronkel om te zien wat dat mooie lichtje is
    Tijdschrift lezen = mvr probeert daar ook een hapje van

Oftewel, ik zit tegenwoordig weer heel braaf me alleen op haar te concentreren... :D Anders drinkt ze 3 slokken en dan wil ze over een uur weer!

13. dirksmama

dirksmama VIP lid

Aug 29, 2007
    22,170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Herkenbaar...hier ook zo'n fase gehad. Kon niet naar muziek luisteren, oortjes werden uit mijn oor getrokken...noem maar op...maar ze waren wel heel lief hoor. Al keek in dan niet altijd smeltend smoorverliefd naar ze ;)

14. Mam1988

Mam1988 Bekend lid

Oct 16, 2011
    725
    0
    16
    Tv kijken, facebook, of hier rond snuffelen..en 's nachts met mn telefoon spelen... Natuurlijk tussendoor naar mn meissie kijken!!

Hier duurt een voeding ook max 10 min..al vanaf het begin

15. Mopje

Mopje Fanatiek lid

Apr 18, 2011
    2,753
    1
    0
    Friesland
    @gentle en dirksmama: hoe herkenbaar! vooral overdag en bij matige honger... Dus het liefst rustig boven op bed zonder afleiding... Gelukkig is bij de avondvoeding meestal wel rustig en valt halverwege in slaap, zo lief!

16. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Ik kijk nog steeds altijd smeltend smoorverliefd naar mijn zoon als hij bij me drinkt. Het zijn mijn rustpuntjes van de dag waarbij ik even mijn gedachten kan stroomlijnen.

Share This Page