Zag er zo snel geen topic over maar het is deze week Wereld borstvoeding week! In het hele land zijn er speciale activiteiten mbt borstvoeding Borstvoeding.com: kenniscentrum voor borstvoeding Gaan jullie nog ergens heen?
Ja, super he!!! Ik ga deze week ergens heen! Ben vooral heel erg benieuwd ook, hoeveel mama's er zijn én hoeveel mama's met 'grote' kinderen! En jij, Nijn?
Ik ben morgen in het bvcafe in Stadskanaal. Misschien dat we (zus en ik) vrijdag naar Groningen gaan!
Jammer, de afgelopen jaren was er ook steeds iets landelijks (met 'recordpoging') dat was altijd heel gezellig!
Idd de ontmoetingsdag! Helaas ging die dit jaar niet door. Al weet ik ook niet of ik die reis nu al zou gaan maken.
Vanochtend naar bvcafé Stadskanaal geweest! Er waren helaas maar 3 mama's waarvan ik er 1 was... Ik was de enige met een 'groot kind' en de andere 2 dames waren heel erg duidelijk; Als de kleine een half jaar is, is het bv geven genoeg geweest... Vond het wel leuk hoor vanochtend, alleen niet helemaal wat ik er van had verwacht, ook omdat ik (denk ik) anders over bv denk, dan de andere 2 mama's!
Toch jammer Maar dan zou ik zeggen kom vrijdag naar Groningen! Daar zijn vaak veel langvoedende moeders! Weet er sowieso al 4 (met mij erbij 5) die langvoeden en er regelmatig te vinden zijn!