Hoi hoi allemaal. Misschien een stomme vraag, maar ik stel hem toch, hahaha. Ik heb een onregelmatige cyclus na mijn miskraam. deze is nm varierend van 24 dagen tot 32 dagen. ik weet ook niet wanneer mijn ei is en met ovulatietesten krijg ik hem tot nu toe ook nog niet gevonden. Is het dan slim om sex te hebben met uitgaande van een cyclus van 24 dagen tot en met een cyclus van 32 dagen, zodta ik zeker weet dat ik de vruchtbare dagen niet gemist heb? En is dan om de dag beter dan elke dag?? Dat heb ik nm hier ergens gelezen.Pfffff af en toe wordt ik er allemaal wel depri van. Na mijn miskraam is het elke maand weer zo''n teleurstelling. groetjes Sannie
Nou domme vragen bestaan niet hoor. Je zou wel elke dag kunnen klussen, maar dan heb je wel kans op verminderde kwaliteit van het zaad. Om de dag is dan toch echt beter of je moet echt heerlijk genieten ervan Hopelijk raak je nu blijvend zwanger meid! Liefs, Duveldraakje
Je kunt inderdaad het beste uitgaan van een korte cyclus en dan doorklussen tot de langste. Om de dag is vaak genoeg, aangezien zaadcellen gemiddeld 2-3 dagen leven.
lekker wanneer je zin hebt als dat iedere dag is doe je dat en soms misschien een paar dagen niet als je geen zin hebt of om de dag wij deden meestal om de dag en de vorige keer dat ik zwanger was hebben we maar 3 keer kunnen vrijen omdat ik steeds blaasontsteking had dus had niet verwacht dat ik zwanger zou zijn maar toch was het zo dus eigenlijk is het niet te voorspellen geniet er gewoon lekker van en wil je zeker zitten lekker in ieder geval om de dag! succes!!
he wat wijhebben gedaan is ongeveer wanneer jij denkt je ei te hebben .. een week ervoor al te beginnen tot 5 dagen dat jij denkt je ei geweest is.. en dan om de dag.. en ik ben nu zwanger was ook trouwens de 1e maand dat we dat dede
hoi tegen mij vertelde de gyn ook de 1e x dat ik het om de dag moest doen... en later toen ik ging terug rekenen wanneer ik mn ei gehad had bleek dat ik het net een dag ervoor gedaan had en niet zwanger.... de volgende ronde had ik op maandag mn ei en we zijn die zaterdag ervoor begonnen tot woensdag... en dan elke dag! hahaha gewoon ff snel hoor maar het resultaat: ZWANGER... ze zegge dat t zaad wel een week kan blijve leven maar soms kan het ook heel snel dood gaan vanwege de zuurgraad ofzowiets van de vrouw....
wij hadden het afgelopen maand om de dag gedaan en een dag voor me ei niet maar resultaat is duidelijk sperma blijft 3- 5 dagen in leven en volgens fertiklinie is dat beter voor het zaad die is dan sterker. en voilla op een natuurlijke manier toch zwanger geworden. succes meis