"Ploep-gevoel"

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lise, 22 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lise

    Lise Fanatiek lid

    11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Lieve allemaal,

    Vanmiddag had ik even wat mafs; ik stond met mijn lief op het punt de deur uit te gaan, voelde ik ineens rechts onderin mijn buik een "ploep-gevoel". Een soort bubbeltje wat ineen spatte, nog nooit heb ik dat gevoeld en ik weet toch eigenlijk wel hoe mijn darmen soms te keer gaan. Kan het zo zijn dat dit een eerste teken van het kleintje is of is dat nog te vroeg? En hebben jullie dit ook wel eens gevoeld?

    Liefs, Lise
     
  2. Angela Diane

    6 jan 2006
    94
    0
    0
    Hoi Lise,

    Het is wel wat vroeg maar goed niet ieereen is het zelfde toch. Misschien ben je wel wat verder dan je zelf denkt.

    Hopelijk krijg je meer van die plopjes, ik vond het ook een plop gevoel en ik was 17 weken zwanger geloof ik. Toen ik het voelde. Bij de 2e voelde ik het bij 14 weken.

    groetjes Diane
     
  3. Paula28

    Paula28 Actief lid

    10 nov 2005
    242
    1
    0
    Mama
    Ja ik denk dat het je wondertje was!!

    Bij mijn eerste voelde ik het ook al met 14 week..van die kleine plopjes die strakjes grote schopjes worden haha:)

    Liefs Paula
     
  4. Selmama

    Selmama Fanatiek lid

    20 okt 2005
    1.766
    0
    36
    Noord Brabant
    Ik denk ook dat het je kleintje was!
    Ik voelde het bij mijn eerste pas met 19 weken, maar dat kwam doordat de moederkoek op de voorkant van mijn buik lag en daardoor voelde ik alles minder.
    Mijn vriendin voelde haar kleintje ook al met 14 weken.
    Geniet van deze mooie gebeurtenissen!
     
  5. Saraah

    Saraah Fanatiek lid

    6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    ik voelde net ook allemaal plopjes,...een heleboel achter elkaar.... ik ben bijna 14 weken....ik heb echt het gevoel dat het die kleine is, ik ken mn lichaam heel goed, en dit gevoel ken ik niet...ik dacht er eerst niet overna....tot ik opeens besefte van...HEY...zou dat die kleine zijn?.... hahah
     

Deel Deze Pagina