Ik wil een combi-sleeper voor onze dochter kopen, maar twijfel een beetje over de maat.... Onze dochter is nu bijna 2,5 maand en 60cm lang, wat kan ik beter doen: 80cm of 110cm? Aangezien ze niet echt goedkoop zijn vind ik het een beetje zonde als ze maar heel kort in die van 80cm kan en dan koop ik liever een maatje groter groter. Of verzuipt ze daar echt in???? Hoe lang ging jullie kindje ongeveer in die van 80cm? Alvast bedankt!
Ik zou de kleine maat nemen hoor! Thijs zwemt er nu nog in en hij is 68 cm. Hij kan er echt nog een poos mee doen. Deze vind ik al aan de grote kant en wat over is stop ik onder het matrasje om ervoor te zorgen dat hij er niet in zakt.
ik zou ook echt de kleine maat kopen, je zult zien dat er nog in verzuipt. florian is niet echt klein en die heb ik rond het jaar de grote slaapzak gekocht en dat was toen ook weer zo'n tent, als je nu de grote koopt is dat echt veel te groot. Je moet ervoor zorgen de gaten niet te groot zijn, dat is gevaarlijk. het is een redelijk dure aanschaf, maar ze zijn echt superfijn. ik zag trouwens bij de wij jonge ouders dat ze nu in de aanbieding bij de prenetal omdat die jubileum hebben.
ik heb net de grote binnen voor mijn zoon van net 2. en dat is een ruime zak hoor. nou is hij zelf niet zo groot, maar zou zeker de kleine nemen als ik jou was. voor onze baby heb ik een kleine besteld, zijn nu 45 euro (de roze althans) bij littlecompanyonline.nl onder het kopje outlet.
Echt de kleine kopen hoor! De grote is veel te groot voor je meisje, ze passen er wel in tot een jaar hoor. Dochter ging met 17mnd over naar de grote, maar zij is niet groot. OP mp staan ze vaak 2de hands dus dat kan ook als je niet zoveel geld uit wilt geven.