De titel zegt het al. Vanaf wanneer gaat een baby lachen. Ik zie nu wel af en toe trekjes bij mijn zoon maar echt lachen nog niet. Mss ben ik wel te ongeduldig hoor.
Ik denk dat het niet lang meer duurt hoor, voordat hij bewust gaat lachen. Mijn zoontje lachte met 5 weken ongeveer, maar dat is natuurlijk per baby verschillend!
Normaal gaan baby's tussen de 6 en 8 weken voor het eerst lachen. Jason lachte pas met ruim 9 weken voor het eerst echt. Hij was dus erg laat. Heb me hier ook best wel zorgen over gemaakt maar intussen lacht hij naar iedereen....
Hier lacht Mike ook pas sinds een paar dagen echt. Maar nog niet vaak hoor.. Komt vanzelf, CB zei tegen mij meiden zijn sneller dan jongens.
Net toen ik me ook een beetje zorgen ging maken ging Brammetje lachen, toen was hij 8 weken. Ooow ik lees net dat jou baby ook Bram heet haha Hij gaat vast ook snel lachen!
Milan lachte voor het eerst toen hij ongeveer 5 weken was. Echt zooo lief om te zien, die eerste lach, het gaat bij jou ook vast niet lang meer duren!
Ik maakte me ook nog geen zorgen hoor. Maar ik zit hem echt te bekijken of ik al een lachje zie Lijkt me zo heerlijk om te zien.
Hier een heel vlotte baby. Jill was 3 weken en 2 dagen toen ze voor het eerst echt naar me lachte. Moet wel zeggen dat ze een week te laat is geboren, dus die hoor je er dan bij te tellen.
Hoi sinds vorige week lacht mijn dochtertje echt 'bewust' als ik gekke bekken naar dr trek of rare geluidjes maak. Ze is nu bijna 6 weken dus toen ong. 5 weken.
Sarah lachte bewust toen ze nog geen maand oud was! ze was 3 weken en 2 dagen toen mn vriend haar eerste lach kreeg! heel bewust want hij praatte met haar op zn schoot en ze lachte niet 1 keer maar meerdere keren als reactie op hem! Echt heel lief was dat! Daarna naar mij ook een paar keer en nu lacht ze naar iedereen haha Zo'n vrolijk meiske is het!
Hier ook 't eerste lachje met 'n week of 4 (en 1 week te laat geboren) maar pas vanaf een week of 6 kreeg ze de smaak te pakken en nu lacht ze van 's ochtend vroeg tot 's avonds laat.. Moet wel zeggen dat ze nu ineens weer wat minder lacht, maar nu kijkt ze heel geconcentreerd naar haar speeltjes, en doet ze er echt wat mee in plaats van alleen maar naar te lachen hihi