Wanneer lachen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door poohbeer26, 8 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poohbeer26

poohbeer26 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.055
    0
    36
    In de boom
    De titel zegt het al. Vanaf wanneer gaat een baby lachen. Ik zie nu wel af en toe trekjes bij mijn zoon maar echt lachen nog niet. Mss ben ik wel te ongeduldig hoor.

2. Larissa1982

Larissa1982 Niet meer actief

Ik denk dat het niet lang meer duurt hoor, voordat hij bewust gaat lachen. Mijn zoontje lachte met 5 weken ongeveer, maar dat is natuurlijk per baby verschillend!

3. shraron

shraron Actief lid

31 aug 2007
    129
    0
    0
    Normaal gaan baby's tussen de 6 en 8 weken voor het eerst lachen. Jason lachte pas met ruim 9 weken voor het eerst echt. Hij was dus erg laat. Heb me hier ook best wel zorgen over gemaakt maar intussen lacht hij naar iedereen....

4. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Hier lacht Mike ook pas sinds een paar dagen echt. Maar nog niet vaak hoor.. Komt vanzelf, CB zei tegen mij meiden zijn sneller dan jongens.

5. demi123

demi123 Bekend lid

29 jun 2007
    820
    0
    16
    jongetjes zijn vaak wat later als meisjes met lachen.
    Mijn dochtertje lachte bewust met 5 weken.

6. minimuppet

16 dec 2007
    20
    0
    1
    doktersassistente maar nu even niet :)
    Rozenburg
    Net toen ik me ook een beetje zorgen ging maken ging Brammetje lachen, toen was hij 8 weken.

Ooow ik lees net dat jou baby ook Bram heet haha :D Hij gaat vast ook snel lachen!

7. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Met een week of 8 lachte ze wel eens bewust :D

8. Linda86

Linda86 VIP lid

Milan lachte voor het eerst toen hij ongeveer 5 weken was. Echt zooo lief om te zien, die eerste lach, het gaat bij jou ook vast niet lang meer duren! :)

9. poohbeer26

poohbeer26 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.055
    0
    36
    In de boom
    Ik maakte me ook nog geen zorgen hoor. Maar ik zit hem echt te bekijken of ik al een lachje zie :D
    Lijkt me zo heerlijk om te zien.

10. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Hier een heel vlotte baby. Jill was 3 weken en 2 dagen toen ze voor het eerst echt naar me lachte.
    Moet wel zeggen dat ze een week te laat is geboren, dus die hoor je er dan bij te tellen.

11. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Mason lachte met 5 wkn echt overduidelijk. Heerlijk om te zien was dat!

12. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.160
    35.820
    113
    Jesper lachtte met 4 weken, maar hij was 2 weken te laat geboren dus die tel je er idd dan bij op.

13. Femmetje

Femmetje Bekend lid

24 mrt 2008
    815
    0
    0
    Hoi sinds vorige week lacht mijn dochtertje echt 'bewust' als ik gekke bekken naar dr trek of rare geluidjes maak. Ze is nu bijna 6 weken dus toen ong. 5 weken.

14. Angie85

Angie85 Actief lid

27 dec 2007
    297
    0
    0
    secretaresse, mama
    den haag
    Rond 7 weken lacht mijn dochtertje, alleen kan ik niet wachten tot er geluid uit komt hahahaha!

15. vlademira

vlademira Niet meer actief

Quinten lachte bewust toen hij 2 week oud was

16. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    Mijn zoon was 6 weken en mijn dochter ook al bij 4 weken...

17. Marscha

Marscha Niet meer actief

Sarah lachte bewust toen ze nog geen maand oud was! ze was 3 weken en 2 dagen toen mn vriend haar eerste lach kreeg!

heel bewust want hij praatte met haar op zn schoot en ze lachte niet 1 keer maar meerdere keren als reactie op hem! Echt heel lief was dat!

Daarna naar mij ook een paar keer en nu lacht ze naar iedereen haha Zo'n vrolijk meiske is het!

18. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Hier ook 't eerste lachje met 'n week of 4 (en 1 week te laat geboren) maar pas vanaf een week of 6 kreeg ze de smaak te pakken en nu lacht ze van 's ochtend vroeg tot 's avonds laat.. :D

Moet wel zeggen dat ze nu ineens weer wat minder lacht, maar nu kijkt ze heel geconcentreerd naar haar speeltjes, en doet ze er echt wat mee in plaats van alleen maar naar te lachen hihi

19. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    mijn dochter met 3 weken

20. chelle

chelle Nieuw lid

4 aug 2008
    4
    0