vaste telefoon

Discussie in 'De lounge' gestart door cat2, 7 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cat2

cat2 Niet meer actief

Wij hebben iets vreemds met de vaste telefoon. Als ik met mijn mobiele telefoon ons vadte nummer bel, gaat de mobiele telefoon wel over. Het lijkt alsof je ons belt. Maar onze vaste telefoon gaat niet over. Ook kunnen wij met onze vaste telefoon niet bellen. Je hoort helemaal niets. Geen pieptoon oid. Alleen stilte. Heeft iemand enig idee wat dit is en hoe wij dit weer aan de praat kunnen krijgen.

2. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Staat hij niet doorgeschakeld naar jullie mobiel?

3. cat2

cat2 Niet meer actief

Nee dat niet. Ik heb het misschien verkeerd uitgelegd. Als wij met een mobiele telefoon bellen dan hoor je niets bijzonders in de hoorn. De pieptoon gaat gewoon over op demobiele. Maar onze vaste telefoon gaat op dat moment niet over. Wij kunnen dus niet gebeld worden op de vaste telefoon want wij horen niks. Wij kunnen ook niet bellen met de vaste telefoon.

4. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Dus de vaste lijn is bezet als jij met je mobiele telefoon belt?

Ik denk dat er iets niet goed is inderdaad. Misschien een instelling of misschien een foutje bij de provider. Heb je deze al gebeld?

5. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Zit het stekkertje wel goed?

6. Lindalovesmo

Lindalovesmo Niet meer actief

Bij welke provider zitten jullie? Wij hebben dit vaak gehad bij onze vorige provider, hadden ze daar een fout gemaakt. Dus als de stekkers goed zitten even daar contact mee opnemen.

7. Givenchy

Givenchy Bekend lid

28 jan 2016
    873
    0
    16
    Ik lees even mee, ik heb dit ook en ik heb Ziggo..

8. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

14 jan 2010
    2.905
    254
    83
    Hebben wij ook gehad na het verlengen van ons contract bij online (en waarschijnlijk overstap naar nieuwe abonnementsvorm achter de schermen). Eerst nieuwe snoertjes en telefoon (was aan vervanging toe hoor) gekocht, nog steeds zelfde verhaal, toen zouden de instellingen daar niet kloppen, aangepast, nog steeds werkte het niet. Toen nieuwe modem gekregen en het was opgelost.

Deel Deze Pagina