tijdens hardlopen ongewenste klap om me kont

Discussie in 'De lounge' gestart door Badeend81, 4 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.243
    11.823
    113
    Eens! Shocking dat vrouwen hier het normaal vinden dat dit in de kroeg of met carnaval gebeurd. Zegt mij veel over de seksuele intimidatie die dus onbewust er al op veel plekken is ingeslopen als iets waar je niet moeilijk over doet. En dat je je dus bijna moet schamen en verdedigen als je als vrouw hier een punt van maakt, je verzet en je eigen lichaam respecteert.

2. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    #102 Chocoholic, 6 feb 2016
    Laatst bewerkt: 6 feb 2016
    Eens! Ook met carnaval of in de kroeg hoeft er geen ander aan mijn kont, borst of weet ik waar te zitten met dezelfde intentie.
    bij het hardlopen..? Wtf?

Zo kwam mijn collega vorige week met een verhaal dat ze aan het hardlopen was (blanke,lange vrouw met cappuchon op) en er opeens "kut marrokaan" geschreeuwd werd door een groepje jongens op de fiets die haar niet op tijd gezien hadden. Later komt er een auto vanachter haar die haar bekogeld met een ei!! Waar gaat dit heen?!
    Als ik hardloop kijk ik stiekem toch wel goed om me heen. Bepaalde wegen kom ik bewust niet, en ik sta er wel bij stil dat je ineens zon gek tegen kan komen. Te erg voor woorden toch?
    waar is het respect voor vrouwen gebleven? Wie zegt dat je als man zijnde overal maar aan mag komen. Als een vrouw zich met carnaval schaars kleed vraagt ze er blijkbaar om. Nou nee.. uitlokken misschien wel maar dna heb je nog je poten thuis te houden! Die sexuele heropvoedig lijkt me een heel strak plan!

Ideetje voor de dames met humor hier.. stel je voor dat het jouw zoon is en jij erop wordt aangesproken?! Ik zou me dus echt kapot schamen. Wat zeg je dan tegen die persoon? Je moet er maar de lol van inzien?

3. gitta

gitta Fanatiek lid

22 okt 2013
    2.625
    427
    83
    Hier ben ik het ook helemaal mee eens. Als het in een kroeg gebeurt, wordt aangifte op dit moment waarschijnlijk nog als overdreven gezien, maar eigenlijk vind ik dat belachelijk. Met wat drank op mag het wel, broodnuchter niet. Ik denk echt niet dat mannen die dit doen uiteindelijk in de bosjes gaan liggen en meisjes van de fiets trekken, maar ik vind dat de lichamelijke integriteit van (met name) vrouwen best eens serieuzer genomen mag worden. Stel je het omgekeerde eens voor: mannen die te pas en te onpas op straat, op het werk, bij het uitgaan op hun kont worden geslagen en in hun kruis getast door vrouwen. Dat is toch een absurd beeld? Of misschien nog beeldender (omdat een vrouw een man minder makkelijk zou kunnen overmeesteren): mannen die ongewenst door homo's worden aangeraakt. Ik denk dat het land te klein zou zijn...

4. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.191
    16.523
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Het is zeker niet netjes en het mag ook niet maar ik zou toch geen aangifte doen hiervoor.
    Teveel rompslomp en het zal weinig uithalen.
    Als ik ook eens terugdenk aan hoe vaak ik vroeger op een vieze manier ben bekeken en ben nagefloten en dat waren dan vaak ook nog mannen die zelf in de kleine kinderen zaten.
    Te gek voor woorden natuurlijk maar heb er nooit iets mee gedaan.
    Ik weet ook nog wel dat ik als 18 jarige kleding aan het passen was bij de c&a en er waren werklui bezig met het plafond en die liepen gewoon mijn hokje in te gluren WTF.
    Ik heb dit zo vaak meegemaakt maar heb me nooit bedreigd gevoeld en dat maakt denk ik het grote verschil.
    In de kroeg ben ik ook weleens om mijn middel gepakt terwijl ik gewoon met mijn man en een een vriendengroep op stap was maar toen voelde ik me toch niet bedreigd op de een of andere manier.
    Het gebeurt nu nog weleens dat mannen het nodig vinden om een opmerking te plaatsen die ik niet helemaal gepast vindt alziijnde getrouwde huisvader.
    Ik zwijg nog maar over alle potloodventers die ik in mijn jeugdjaren heb gespot maar daar konden mijn vriendinnen en ik alleen maar hard om lachen.
    Ik weet dus ook niet hoe ik zou reageren als een puber een pets op mijn billen zou geven maar ik geloof niet dat ik de moeite zou nemen om de politie hier voor te bellen maar het zal denk ik vallen of staan hoe je eigen beleving daarbij is op dat moment.

5. mamavjulia

mamavjulia Fanatiek lid

13 jan 2012
    1.194
    0
    0
    Ik zou er om lachen en geen aangifte van doen. Gewoon een puberstreek. Buiten het feit dat ze er toch niks mee kunnen en willen doen.
    Dit is mijn mening!!!

Als een ander er aangifte van wil doen is je dat goed recht.

6. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Ik verbaas me echt dat er vrouwen zijn die dit blijkbaar ok vinden? Is het dan straks ook goed als dit bij je dochter gebeurd? Of als je zoon zoiets doet? Ik zou me werkelijk kapot schamen als mijn kinderen zoiets in hun hoofd halen.

7. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Ik zou er wel mee kunnen lachen, schijnbaar heb ik dan een lekker kontje als een man zoiets doet :D
    Maar als jij je er niet prettig bij voelde is het je goed recht dat je er een melding van hebt gemaakt!

8. Rabarber

Rabarber Niet meer actief

Wat weinig zelfrespect hebben sommige vrouwen :$. Omdat het veel gebeurt moeten we het maar accepteren als vreemde mannen aan ons zitten en er zelfs de humor van inzien?!? Mijn lijf is geen publiek eigendom waar je ongevraagd aan mag zitten. Als je dit als vrouw al normaal vindt hoe breng je dan aan je kinderen over dat dit niet hoort?

9. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Een puber van 15 kan ook een vrouw verkrachten.
    Nu is het een klap op de kont, maar je weet niet wat hij nog meer doet. Aan enig normbesef ontbreekt het hem in ieder geval. Daarnaast zou je alleen al uit preventie de politie in moeten schakelen want gedrag als dit kan bij sommige jongens uitlopen naar meer in de toekomst.
    Misschien valt zijn gedrag nu nog te corrigeren.

10. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Wat een rare actie van die jongen. Daar zou ik me ook totaal onprettig bij voelen.

11. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.173
    35.837
    113
    Dit idd. Al loop je naakt over straat, iedereen hoort gewoon met zijn poten van je af te blijven en dat leer ik mijn dochter, maar ook mijn zoons!

12. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Beetje overdreven om, dan niet meer zelfverzekerd te zijn. Hij vond je waarschijnlijk een lekker kontje. Hebben.

IK zou ook geen aangifte doen. Maar iedereen moet zelf weten wat je Doet.

13. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Zelfs mijn man vind dit een vorm van aanranding

14. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.173
    35.837
    113
    Ja, mijn man en vader ook. Ben een keer door een man voor mijn kont geslagen terwijl mijn vader er een paar meter achterliep. Nou, hij was woedend (en terecht). Want als je dit goedkeurt, waar ligt dan wel de grens?
    Knijpt hij de volgende keer misschien iemands borsten, ook nog grappig dan?

15. Born2beMom

Born2beMom Fanatiek lid

9 dec 2014
    1.484
    0
    36
    NULL
    NULL
    Als je je vereerd of gecomplimenteerd voelt door dergelijke ongevraagde intimiteiten van een minderjarige vind ik je serieus creepy....

Dat zou hetzelfde zijn als mn vader die zich gecomplimenteerd voelt door aandacht van een minderjarig meisje. .. walgelijk. ..

16. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Nou inderdaad is het dan ook goed dan een man een jong meisje in de kont knijpt? Echt onvoorstelbaar dat er dames zijn die er om kunnen lachen of het zelfs goedkeuren

17. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

#117 Ellen291982, 6 feb 2016
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 feb 2016
    Ik mag hopen dat de meiden die dit grappig vinden en een zoon hebben , hun zoons wel het fatsoen bijbrengen om later van vrouwen en meisjes af te blijven.

En ik hoop ook dat de meiden die dit grappig vinden en een dochter hebben en dat op een dag hun dochter overstuur thuiskomt omdat een jongen ongevraagd aan haar heeft gezeten ze niet zeggen: ach het is nog maar een puber, maak je niet zo druk.

Ik heb geleerd dat er niemand ongevraagd aan me mag zitten en dat leer ik mijn meiden ook.

Nu verbaasd het me ook wat minder dat er zoveel aanrandingen zijn als het allemaal maar goedgepraat wordt.

Hij was 15 en weet heel goed dat je niet zomaar aan iemand mag zitten. En zo niet dan mag hij nog weleens opgevoed worden.

18. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Ik mag zelfs hopen dat de meiden die dit grappig vinden geen zoon(s) hebben en ook nooit zullen krijgen!!
    Want zij mogen dan in de toekomst medeverantwoordelijk worden gehouden als hun zoon ooit ongewenst met de klauwen aan een vrouw zit!

Ach...hij zal je kontje wel lekker hebben gevonden??? :$
    Wordt dat ook gezegd als in de borsten was geknepen??
    Ach...hij zal je borsten wel lekker hebben gevonden...??

Waar wordt de grens dan gelegd?
    Wel de kont, niet de borsten??
    Wel de borsten, niet de kont??
    Ach ze zei dan wel nee, maar bedoelde vast ja, want mijn zoon zou dat nooit doen?

19. Imensa

Imensa Fanatiek lid

23 okt 2014
    2.463
    18
    38

Zal de mijne inruilen voor een meisje.

20. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Misschien verstandig.
    Want als jij het normaal en grappig vindt dat een puber ongewenst een klap op de billen van een vrouw geeft, is de kans zeer aanwezig dat jouw zoon het ook normaal en grappig gaat vinden om het vervolgens ook te gaan doen.

Deel Deze Pagina