tijdens hardlopen ongewenste klap om me kont

Discussie in 'De lounge' gestart door Badeend81, 4 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Butterfly1109

Butterfly1109 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.620
    43
    48

Ben ik mee eens, ik zou totaal niet amused zijn, maar ik zou me niet aangevallen of 'aangerand' voelen. Indien ik de mogelijkheid zou hebben zou ik er wat van zeggen, verder van me af laten glijden.

2. Born2beMom

Born2beMom Fanatiek lid

9 dec 2014
    1.484
    0
    36
    NULL
    NULL
    Precies dir. Netjes gezegd 😊

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Weet niet echt wat ik er van moet vinden.

Het hoort niet dat is zeker. En toch ben ik denk zo iemand die dan denkt ach laat.

Heb zelf een 15 jarige en zie hem dat nu eigenlijk niet doen. Daar is die veel te verlegen voor. Meisjes zijn van een andere kosmos.

Ik als moeder als ik er achter kom denk ik dat dat het weer tijd is voor voorlichting van wat wel en wat niet te doen bij een vrouw/meisje.

Het kan als ongewenst gezien worden wat het ook is. En hoop gewoon dat die jongen gewoon baldadig was en een beetje overmoedig van wat gebeurt er als ik dat doet?? Stond er niet een groep jongens stiekem ergens anders te kijken. Misschien opgestookt door de groep van wie durf ????

Van de week was het nog op tv dat jongens op school iets meer voorlichting zouden moeten krijgen hoe je te gedragen bij en met meisjes wat je wel en niet doet.
    Meisjes kregen veel voorlichting en de jongens veel en veel minder. Goede voorlichting scheelt denk ook een hele hoop.

Het is ernstig dit maar niet te ernstig in mijn ogen. Een goed gesprek voor nu als je de dader te pakken krijgt lijkt mij voor nu voldoende.

4. farfalli

farfalli Bekend lid

4 dec 2014
    606
    0
    16
    NULL
    NULL
    Maar zo'n 15jarige knul wordt ooit een volwassen man... Ik begrijp echt niet waarom je het bij de een wel en de ander niet erg vindt. Ben het met je eens dat meningen verschillen, ik probeer jou te begrijpen. Is het omdat '15' meer als 'kind' en dus als 'onschuldig' oogt?

Deel Deze Pagina