Vroege miskraam maar erg verdrietig

Discussie in 'Miskraam' gestart door sophia89, 19 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

27 jul 2012
    1.574
    291
    83
    Vrouw
    Ik weet niet echt of ik hier even een berichtje mag plaatsen maar ben zo verdrietig. We zijn al 3,5 jaar bezig om zwanger te worden en het wil maar niet lukken. Vanwege een etentje dat dicht bij m'n nod lag, toch maar een test gedaan en die was positief (nog geen knaller) wij helemaal blij m'n man wel wat terughoudender maar ook blij. Gisteren werd de test weer donkerder en voelde me echt anders. Vanochtend ging ik naar de wc en zag bloed. Had ook krampen en de uren daarna ging t los. Ik was pas 3 weken en 4 dagen maar voor mij was dit de eerste keer in al die tijd dat t er zo positief voorstond.

Ik lig al de hele dag in bed en hoor iedereen buiten spelen met z'n kindje of baby. Waarom mag ik niet zwanger zijn??? Weet dat er mensen zijn die pas veel later een miskraam krijgen of al een hartje hebben gezien maar voor mij voelt dit ook zo verdrietig :(

2. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Oh meid, wat ontzettend verdrietig :( Vergelijk jezelf niet met een ander, ik vind jouw verhaal ook heel erg heftig en verdrietig. Heel veel sterkte gewenst.

3. Soullady

Soullady Bekend lid

7 mei 2015
    509
    69
    28
    NULL
    NULL
    Veel sterkte

4. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.927
    5.182
    113
    Kort of lang zwanger.. een miskraam is altijd rot. Sterkte!

5. Minty

Minty Bekend lid

5 feb 2015
    970
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat naar voor je! Ik begrijp heel goed dat je verdrietig wordt van al dat wachten. Sterkte.

6. San99

San99 Actief lid

25 nov 2013
    182
    0
    16
    Heel veel sterkte meid!! Vooral na zo lang wachten lijkt me de klap nog extra hard aankomen. Hopelijk ben je snel weer zwanger. Liefs San

7. Angros

Angros Lid

16 aug 2015
    96
    0
    0
    Och meid wat verschikkelijk! Ik kan me voorstellen dat je na zo lang wachten zo gelukkig bent met een positieve test. En nu dit....Heel veel sterkte gewenst!

8. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

27 jul 2012
    1.574
    291
    83
    Vrouw
    Bedankt allemaal. Heb t gevoel dat maar weinig mensen dit snappen.... Ik heb natuurlijk nog geen hartje gezien of een echo wat de meeste mensen als reactie hebben. Hopelijk is t snel weer raak en dan een plakbeeb:)

9. Staypositive

Staypositive Actief lid

12 aug 2015
    117
    5
    18
    Utecht
    Het maakt niet uit dat je nog niet zo ver was, je was zwanger, dat wilde je zo graag! Vergelijk jezelf niet met een ander. Jouw verdriet is jouw verdriet en dat moet je toelaten. Heel veel sterkte!

10. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    Jouw gevoel telt en daar hoeft een ander niets van te vinden.
    Het is meer dan logisch dat je verdrietig bent. Zeker wanneer je na zo'n lange tijd eindelijk succes hebt.

Sterkte en succes!

11. Katenhond

Katenhond Fanatiek lid

14 aug 2014
    1.394
    174
    63
    *Knuffel* voor jou.

Een kindje verliezen is intens verdrietig, ook al is 't pril.
    Gun jezelf de tijd om te rouwen, dat mag!
    Jouw verdriet is net zo concreet als dat van iemand anders.

En ik hoop dat je spoedig een kindje in jullie leven kunt verwelkomen.

wij kregen een vroege mk (7wk) na ongeveer 7 jaar. En zie mijn onderschrift...;)

12. puppytje

puppytje Actief lid

4 mei 2015
    131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meid,

Ik wens je heel veel sterkte en ik duim voor jou dat het snel weer raak is!

Ik had na 7 rondes ook een positieve test, eergister heb ik een bloeding gekregen op 5 weken. Gister bloedtest laten doen, en dokter zei dat het hcg dus veel te laag was (50) dus waarschijnlijk miskraam. Achter een week terug gaan voor een bloedprik.

Voel me nu ook erg verdrietig.

13. Aleeyah

Aleeyah Fanatiek lid

23 jul 2015
    1.312
    0
    36
    Wat erg voor je, heel veel sterkte! :(
    En idd een miskraam is altijd erg, ook al was je nog niet zo lang zwanger.

Zoals mijn avatar zegt; hold on, pain ends! ;)
    Ik hoop voor jullie dat jullie snel weer in verwachting zijn van een gezonde baby!

14. Mamavanle

Mamavanle Actief lid

18 sep 2014
    459
    5
    18
    NULL
    NULL
    Heel verdrietig meid! Al zo lang koester je die wens en ineens lijkt die dichtbij maar ook zo snel weer weg! Logisch dat je flink verdrietig bent!!! Heel veel sterkte! Ik hoop dat de volgende zwangerschap zich sneller aandient dan het traject waar jullie nu doorheen gegaan zijn.

15. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

27 jul 2012
    1.574
    291
    83
    Vrouw
    Ik snap je gevoel helemaal. En jij was ook nog verder dan ik. Wanneer heb je meer zekerheid?

16. daantjenvt

daantjenvt Actief lid

19 nov 2009
    144
    0
    0
    NULL
    NULL
    wat vklote zeg, heel veel sterkte, dit is jou verdriet en dat telt ook

17. puppytje

puppytje Actief lid

4 mei 2015
    131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dinsdag moet ik terug voor een bloedafname, dus woensdagmorgen weet ik de uitslag.

Maar ik ben er al bijna 100 procent zeker van dat het een miskraam is geworden, de bloeding was felrood en er zat beetje stolsel in.... maar je kan natuurlijk nooit weten...

Langs de andere kant voel ik me echt nog zwanger ik heb namelijk echt een zwangere buikje.

18. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

27 jul 2012
    1.574
    291
    83
    Vrouw
    Jeetje wat ontzettend rot voor je zeg. Maargoed de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Hoorde laatst van iemand die ook zwanger was en een miskraam kreeg bleek uiteindelijk een tweeling te zijn waarvan er helaas 1tje werd afgestoten. Ik hoop dat t nieuws voor jou ook positief.... Lijkt me erg zwaar zeker als je nog symptomen hebt enzo. Sterkte dinsdag!

19. AnneLisa87

AnneLisa87 Bekend lid

28 okt 2014
    577
    70
    28
    Ontzettend veel sterkte ! Het doet zo'n verdriet he.
    Knuffel!

20. puppytje

puppytje Actief lid

4 mei 2015
    131
    0
    0
    NULL
    NULL
    dankjewel!

Sophia, voor jou is het ook heel erg! zeker na zolang proberen zeg. Maar je moet maar denken als het één keer is gelukt, lukt het zeker nog een tweede keer, en de volgende keer een plakbeebje! ;)

Hoe wist jij eigenlijk dat het zeker een miskraam was sophia?

xxx

Deel Deze Pagina