sinds gisteren doet wesely anders tijdens de voeding. ineens strekt hij zich helemaal uit en drinkt dan niet meer soms schud hij zijn hoofd dan ook naar links of rechts. weten jullie wat dit kan zijn. ik dacht misschien wil hij niet meer drinken maar bij het opnieuw aanbieden drinkt hij weer verder hij heeft nog speen 1 van avent naar mijn idee gaat het met speen 2 te snel, hij heeft de fles dan binnen 10 a 15 min op. groetjes susanne
Heel herkenbaar! Dit heeft mijn dochter ook gedaan. Het werd als maar erger, zie topic huilen tijdens de fles wie heeft er tips. Ze begon er ook heel hard bij te huilen, uiteindelijk bij de osteopaat geweest, en nu is het over. ik geef haar overgens wel nu de fles in de wipstoel, is ze veel rustiger. Ze draait nog steeds heel erg en is echt op ontdekkingsreis, soms is ze met alles bezig en vergeet ze de fles te drinken. mijn dochter is 4,5 mnd.
ja idd. hij kan ook zo ineens beginnen te huilen. en wat zei de osteopaat wat het was? ik ga ook meteen even in het ander topic kijken, bedankt! groetjes susanne