Na een paar weekjes proberen niet teveel bezig zijn met zwanger worden (vorige maand gezien hoe gek je kunt worden van je zelf en hoe erg je lijf je voor de gek kunt houden) is er nu toch weer een reden om hyper te worden! 1 dag overtijd! Natuurlijk vanmiddag test gedaan maar die bleef wit.. Morgenochtend maar proberen met ochtendurine.... Jeetje wat spannend! Ben nooit overtijd, altijd wel een regelmatig cyclus, dus stiekem heel erg aan het hopen nu! Heb best wel last van mn buik (darmen en onderbuik) maar toch "anders" dan menstruatiepijn. Al denk ik op momenten: Ja, nu ben ik echt ongesteld... en dan nog niks... Ook al een poosje pijntjes rechts en links onder in mn buik.. Eierstokken? En ook best wel last van slijm en regelmatig misselijk. maja, dat was vorige maand ook.. Dus dat neem ik niet meer serieus! Meer dames in deze superspannende situatie!?! En het is toch heel normaal, dat een test een dag na NOD negatief is?? Groetjes!
Hier hetzelfde, 1 dag over tijd en ook last van mijn darmen maar verder niets!! Ook heel erg regelmatige cyclus, dus spannend!! Wij gaan morgen testen, succes!!
Van een test heb ik nog niet zo veel verstand aangezien dit mijn eerste ronde is. Zit wel in dezelfde spannende situatie. Heb de 31e mn nod en ik vind t allemaal erg spannend. Kan niet wachten tot ik kan testen! Hier ook vage krampjes en hoofdpijn. Af en toe beetje duizelig ! Spannend voor je! Ik duim!
Spannend hoor! Ik teste altijd voor NOD. En had dan al een heel licht treepje maar dat waren de kruidvat testen. Er zijn ook vrouwen die later pas een streepje krijgen lees ik wel eens. Dus alles is mogelijk. Afwachten dus, over 2 dagen weer eens testen zou ik zeggen.
Heb de kruidvat testen ook.. Las dat die best gevoelig zijn... Maar lees ook dat sommige vrouwen pas na een week positief testen! Om gek van te worden toch? Nouja, ik kan niet wachten tot morgenochtend.. Wel een teleurstelling die witte test vanmiddag... Maar zolang we nog niet ongesteld zijn, dromen we lekker verder!
hoop t voor je ik was deze week voor het eerst overtijd negatief getest en werd uiteindelijk na 3 dagen toch nog ongi. heel veel succes en hou ons op de hoogte
IK heb ook de 31e mijn nod! Superspannend idd, ik voel vanalles, mijn borsten doen al pijn (normaal ook altijd voor menstruatie) en ik heb pijntjes in mijn onderbuik.... Tja om gek van mezelf te worden, nog een weekje wachten en dan kunnen we testen! Spannend!
Daar ben ik ook zo bang voor... Zou wel stomtoevallig zijn en "waarom nu ineens wel een onregelmatig cyclus" maar je weet het niet he? suc6 de volgende ronde!
Same here, ik ga morgenvroeg testen, hou wel in mijn achterhoofd dat de test negatief is. Maar ook ik heb ook last van buikpijn, sinds 2 dagen pijnlijke borsten en af en toe hoofdpijn Dames, ik zal voor julie duimen.
Hier weer een witte test Ook nog niet ongesteld... Ik weet dat ik geduld moet hebben, maar vind dit zo vervelend! De hoop zwanger te zijn is nog niet verkeken, maar aan de andere kant.... dan zou die test toch gewoon positief zijn!? Hoop dat anderen wel positieve testen hadden!?!??