Dames even een vraag aan jullie, wat jullie denken dat het is... Gisteravond (17.30) had ik wat bloed in mijn slipje en bij het afvegen ook wat bloed aan het papier. Dacht in eerste instantie dat het misschien een vroege innesteling zou zijn. Was mooi helder rood bloed, beetje slijmerig. Voor de zekerheid inlegkruisje gepakt. Voelde na paar minuten dat het toch wel hard ging, dus inlegkruisje ingewisseld voor tampon. Die heb ik er rond 20.30 uitgehaald en die was helemaal vol, met rood bloed en beetje bruinig slijm. Onder de douche maar een beetje gevoeld of er nog veel meer zou komen en toen kwam ik een zwarte (heel donkerrood) slijmprop tegen, langwerpig, zo'n 2 cm en heel dun, lange sliert. Erg taai. Daar schrok ik wel van, want dit had ik nog nooit eerder gezien. Na het douchen maar weer tampon ingedaan en die om 01.00 er weer uitgehaald en daar zat bijna niets meer aan, klein beetje bruinig. Niets meer ingedaan en gaan slapen. Vanmorgen bij het afvegen niets bijzonder te zien eigenlijk. En nu net op de wc weer bloed bij het afvegen, helder rood. Maar weer een tampon ingedaan en later maar eens kijken hoeveel daar aanzit. Ik heb verder geen ongesteldheidskrampen, die voelen heel anders. Wel lichte pijn in mijn onderbuik. Ik ben op 6 mei ongesteld geworden voor het laatst met een cyclys van gem. 27 dagen. Best regelmatig dus. En heb afgelopen week nog ovulatiepijntjes gehad. Verder tot nu toe nergens last van. En verder pas ik sinds een maandje mijn gewone spijkerbroek niet meer. Die heb ik al een jaar en nu zit hij echt te strak. Ben half februari gestopt met anticonceptie (laatste maand NuvaRing, daarvoor de pil) en dacht dus dat het daarmee te maken zou hebben. Verder nl. niets anders in mijn leefgewoonte. Vraag me nu af wat dit zou kunnen zijn? Ben ik nu gewoon heel vroeg weer ongesteld geworden of is het iets anders? Maak me wel een beetje zorgen. Ik hoor graag wat jullie denken....
dan zou het een cyclus zijn van 17 dagen toch?? dat lijkt me wel heel erg kort hoor!! die donkere sliert die jij beschrijft lijkt op een stolsel, dat kan gewoon normaal zijn bij een menstruatie hoor. mocht dit doorzetten en je wordt echt ongi dan zou ik even langs de HH gaan. (als het idd na 17 dagen is)
Ja zou dan 17 dagen zijn, lijkt mij ook heeeeel kort. Vandaar dat ik ook beetje ongerust er op ben. Kijk het nog wel even aan en anders idd maar naar de HA.
TNX! Net even gecontroleerd en er zat alleen een bloedstolsel aan... Zet dus niet door als ongesteldheid (tot nu toe gelukkig). Iemand die dit herkent?
zou ook nog van je eisprong kunnen zijn, even googlen komen er tig site's uit voort met heel veel info van waar je allemaal last van kunt hebben tijdens de eisrong en ervaringen van andere vrouwen die bepaalde dingen hebben (o.a. bloedverlies) tijdens de eisprong. succes