Hey, Ik liep net naar de stad (paar honderd meter) en kreeg tijdens het lopen wee-achtige steken rond mijn schaambeen. Ik ben halverwege even gaan zitten, en toen weer verder, moest een paar boodschapjes hebben, maar het bleef de hele tijd doorgaan. Kunnen dit al lichte weeen zijn, of komt het door het lopen? Nu thuis heb ik een hele zware harde buik en af en toe nog die steekjes. Ik hoor wel eens dat lopen de weeen op kan wekken, maar geloof daar niet zo heilig in. Maar nu voelde het toch wel anders. Weet iemand van jullie of dit iets kan betekenen? liefs wies
Ik denk dat het voorweeen zijn. Je kunt het testen door een warme douche te nemen. Als het dan afzakt zijn het geen 'echte' weeen. Natuurlijk hoop k voor je dat dit wel het begin is
ik hoop voor je dat het doorzet we zijn ook precies even ver.. spannend hoor! ik wou dat ik ook al wat voelde hahaha misschien ook maar eens flink aan de wandel hahaha hoe voel je je nu?
ik heb dit ook,maar eigenlijk ook als ik zit... ik ben nu 36.2 weken zwanger en heb nu 3 dagen voorweeen,lopen/autorijden gaat moeilijk,ze worden niet erger maar zijn er eigenlijk de hele dag. betekend dat alleen dat het kindje aan het indalen is of dat ik misschien binnenkort ga bevallen?
Ik heb het ook wanneer ik aan het lopen ben. Vooral als ik wat langer moet lopen. Dan moet ik af en toe ook echt even stil gaan staan en even wachten. Maar het heeft nog niet door gezet... Dus denk ook wel dat het voorweeën zijn... Succes!
Ik denk dat het ook bij jou voorweeën zijn. Indalen voelt meestal meer als steken in de vagina... Voorweeën kunnen ook wel de hele dag aanhouden.... Hoop voor je dat de baby nog wel even een weekje op zich laat wachten! Als je je zorgen maakt kan je het ook bij je VK neerleggen.
ik kreeg ook weeën onder het winkelen die gingen niet meer weg en 2 dagen later was me dochtertje er dus ook onder het lopen begonnen
bedankt meiden voor de reactie. Het is nu rustig, wel nog een harde buik, maar geen steken meer. Het is niet van het indalen bij mij, want de laatste keer bij de vk lag hij al heel diep in het bekken. Vanavond maar een lekker warm bad denk ik, ik word wel zo onrustig van die harde buiken, voelt niet prettig. Hopelijk is het een teken geweest en zal hij zich 1 deze dagen aankondigen. Ik laat jullie het weten!
@wies ik hoop voor je dat het doorzet meid! @booboo voor jou ook hopen dat het niet bij rommelen blijft!
nou,hier al dik 2 uur wakker met flinke darmkrampen en menstruatiekrampen. Het rommelt flink, maar voornamelijk mijn darmen. Ik ben al een paar keer naar het toilet geweest, en heb diaree, dus weet niet goed wat het betekent. Ik heb ook vresleijk het maagzuur. Altijd al, maar krijg het nu niet weg, kan gewoon niet liggen, omdat het dan zo omhoog komt. Vandaar mijn vroege berichtje. Ik hoop dat het doorzet, en dat het een aankondiging is. Jullie horen het vanmij.
hee wies ow jeetje nog steeds spannend bij jou zeg! het kan ook zijn dat je lichaam zich leeg wil maken voor de bevalling, dat je daarom diaree hebt..... dat zeggen ze wel eens.. ik hoop het voor je! hoe is het nu?? Groetjes!
hier rustig wat betreft de diareekrampen, wel ongikrampen gehad afgelopen nacht, en vanavond wat harde buiken die wat pijnlijk waren. Maar goed, het zal wel het voorwerk zijn. Hopelijk komt het wel snel! xxx
Toen ik aan mijn VK vertelde dat ik steeds zo'n diaree had en zo onrustig was in mijn buik, dacht ze dat het dan wel zou gaan gebeuren binnenkort. Maar toen ik zei dat het al twee weken zo was zei ze dat ze dan wel dacht dat het zeker nog wel een week zal duren en ik maar weer witbrood moest gaan eten..... En ik hoopte zo dat die diaree (lichaam zich leeg maken) een teken was dat het snel zou gaan gebeuren..... Sterkte allemaal!
ja, ik pin me er ook maar niet teveel aan vast, het is nu weer rustig, nog wel menstruatie achtige krampjes de hele dag door, maar dat zegt ook weinig. We moeten het toch gewoon afwachten. Verlies je trouwens wel altijd je slijmprop voor de bevalling, of hoeft dat niet?
hey dames ja wil ik ook wel weten, volges mij hoef je je slijmprop niet altijd persee voor de bevalling te verliezen... d8 ik hoor.. hier ook nog steeds alles rustig....(Te rustig naar mijn zin!)
haha, ja, te rustig idd, maar het kan soms in 1 keer doorbreken hoor je vaak! dus wie weet zijn we al snel aan de beurt sannehai! Jij dus ook nog slijmprop gezien?