tijdens lopen weeen

Discussie in 'De bevalling' gestart door wies31, 12 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hee wies

haha ja laten we hopen dat het zomaar ineens begint!

haha nee hier nog nix van slijmprop o.i.d. gezien.. khep zelfs volges mij nog geen eens es voorweeen ofso gehad of iets wat daar op lijkt....

achja... we zullen zien....;)

2. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    ik hoop dat mijn voorweeen al wat voorwerk hebben geleverd, dat scheelt weer voor straks! ;) We zullen idd gewoon af moeten wachten.

3. Sannehai

ik merk wel dat kleintje hier de laatste paar dagen echt al een paar x super druk is geweest..

weet niet of dat nog wat uitmaakt hahahaha zal wel niet, maar goed .. beeb is in iedergeval flink actief hahaha;)

ja, ik hoop ook voor jou dat je voorweeen al wat werk hebben gedaan...

ik heb helemaal nix nix nix.. bah..hahaha

4. Sannehai

hoi dames,

wou hier nog even zeggen dat ik denk ik net mijn slijmprop ben verloren..

had wat rood/bruin verlies in mn onderbroek en bij het afvegen veel geel slijm..

weet dat het niets zegt.. maar owww vind het heel spannend nu!

groetjess

5. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    spannend!!
    irritant is dat hè dat het allemaal niets zegt,kan gerust nog 2 weken duren! ggrrr!

hier hebben we dit weekend alles afgemaakt,de baby kan nu komen (maar het kan dus ook gerust nog 5 weken duren)8)

6. Sannehai

@mamamadelon ja pff ik hoop echt neit dat het hier nog 2 weken gaat duren hoor.... pfff en hoop ook voor jou niet dat het nog 5 weken gaat duren!

7. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    spannend sannehai! hoeft niets te zeggen, maar mijn joga lerares vertelde wel dat het meestal binnen 2 dagen gebeurt. hoop voor je dat ze gelijk heeft! hier de hele dag al harde buik, verder beetje krampjes, 'niet overdreven. succes hoor, mocht het al snel gebeuren!!

8. Sannehai

@wies ahh haha van jou berichtje word ik nog zenuwachtiger;) hahaha

maar ging me ineens afvragen of het wel echt mijn slijmprop geweest is... want het was meer gewoon oud bloed in mijn onderbroek.. en wel geel slijm na het afvegen van het plassen, maar heb niet echt gevoeld ofso aan dat slijm.. of het echt slijmerig snotterig slijm was zegmaar...:S

dus vroeg me af of het niet gewoon zomaar een bloedvaatje geweest zou zijn...? waar dat ineens van zou moeten wezen zou ik ook niet weten, want we hebben niet gesexd ofso.. maar goed... hahaha ;) we zullen wel zien:p

9. Sannehai

hoop trouwens dat de harde buiken/krampjes bij jou hebben doorgezet! suc6

10. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    @sannehai:

toevallig tikte ik gisteren slijmprop in bij google,kreeg ik me daar een smerig plaatje zeg....brrrrr moet je maar kijken,jek!

bij mijn vorige bevalling trouwens geen slijmprop gezien....

11. Sannehai

@mamavanmadelon oww zal gelijk es ff kijken:p

ieuw bah!.. hmm zo zag het er bij mij totaal niet uit.. stja dat ene papiertje bij het afvegen met dat vele gele slijm heb ik niet echt verder goed bekeken (Domdomdom) en verder was het alleen maar wat oud bloed in onderbroek..

nu vandaag ook wel klein beetje oud bloed nog... maarja hoeft niets te zeggen natuurlijk..

12. booboo22

booboo22 Bekend lid

14 okt 2008
    929
    0
    0
    Brabant
    spannend zeg!!!ik heb het gevoel dat het niet lang meer gaat duren.heb ook al heel de dag wat kleine krampjes...

13. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    dag dames

mijn BEIDE kids zijn geboren dankzij het wandelen. 2x tijdens avondwandeling in de buurt begonnen onderweg de weeen en waren ze de volgende ochtend geboren.

dus wandelen wandelen wandelen ;)

gr. kim

14. Sannehai

@booboo en wies.. hoe staan de zaken ervoor?? ;)

hier af en toe een zeurderig ongi gevoel... verder niet veel nieuws :) hahah

15. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    hier vanmorgen slijmprop verloren. ongigevoel al de hele dag, en mega harde buik, maar heb ook iets teveel gedaan...We wachten maar weer af.

16. booboo22

booboo22 Bekend lid

14 okt 2008
    929
    0
    0
    Brabant
    vandaag een offday, ben net mn bed uit en heb echt nergens zin in, heb ook echt super slecht geslapen, hier continu steekjes in mn onderbuik en jullie?

17. Sannehai

hier eigenijk heel de dag last gehad van wat ongi krampjes.. en beetje zeurderig gevoel in mn buik..

moet zeggen dat het volges mij nu al weer over is.. irritant! hahaha

en nog steeds verlies ik wat oud bloed vlokjes steeds.. dusja...

denk nog niet dat er hier snel iets zal gebeuren helaas.

@wies wie weet zet er toch wel iets door dan hoor bij jou, spannend!

@booboo jij ook al aan de steekjes.. spannend hoor.. afwachten geblazen!

18. booboo22

booboo22 Bekend lid

14 okt 2008
    929
    0
    0
    Brabant
    ja heb sinds n uur licht bloedverlies en de krampjes worden steeds erger...hopen dat het wat betekend

19. Sannehai

oww spannend zeg, hopen dat het door zet!!

zeg, las toevallig in het oktober topic, heb jij nog gebeld naar de v.k. voor dat bloedverlies?? of toch niet gedaan?

20. booboo22

booboo22 Bekend lid

14 okt 2008
    929
    0
    0
    Brabant
    nee want ik had instructies gehad dat dat dus niet hoeft, en het staat nu een beetje stil weer,alleen nog steeds ongesteldheidspijn, dus tja gewoon weer afwachten duss

Deel Deze Pagina