Ongesteld tijdens pilgebruik

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door MissBianca, 24 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissBianca

MissBianca Fanatiek lid

11 jun 2011
    1.143
    12
    38
    Uden
    Ik word een beetje moedeloos van die *%&#&$# anticonceptie.
    De Mirena eruit laten halen, want dat was niks. Nu weer begonnen met de pil en dit is nu de 3e maand. Nog geen een maand gehad dat ik niet ongesteld werd tijdens de weken dat ik de pil moet slikken.
    Nu weer, en ik zit nu in mijn eerste week na de stopweek. Dat is toch raar? Of meer mensen die dat hebben gehad na het verwijderen van de Mirena? Heb die er uit laten halen omdat ik continu vloeide, maar met de pil is dat niet echt anders.
    En ik slik hem altijd trouw tussen 22u en 22.30u.

2. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Ik heb precies hetzelfde!!!
    Wordt er zo moe van! Elke keer weer 'ja hoor, weer een bloeding'
    en ik heb niet eens een mirena spiraaltje gehad, wilde hem laten zetten.
    Ik heb de *wat voorheen deze naam had* Diana-35.

3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.934
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Ik weet niet welke pil je hebt, maar waarschijnlijk heb je dan een te lichte pil.
    Ik heb dat ook een keer gehad met de microgynon 30 en toen kreeg ik de 50 en was het over.

Nu jaren (en zwangerschappen) later slik ik weer de microgynon 30 (3 mnd achter elkaar en dan een stopweek), maar nu word ik in mijn stopweken niet meer ongesteld.
    Kunstmatige hormonen blijken toch soms een averechts effect te hebben :D

4. lmfao

lmfao Actief lid

16 aug 2007
    348
    0
    0
    hier ook last mee ik slik de ethinylestradiol dat was volgens de apotheek een goedkopere versie van de mycrogynon 30.
    de dokter dinsdag gebelt en die blijft gewoon zeggen dat ik maar 3 maand achter elkaar moet slikken dan een stopweek en dan weer 3 maand slikken,daarna moet het over zijn.ik heb dit in mei al een keer gedaan en dat werkte niet maar van de dokter krijg ik gewoon geen andere pil.

5. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    Hier ook problemen ermee. Heb altijd de pil geslikt, nooit problemen gehad of tussentijdse bloedingen.
    Nu de afgelopen 3 maanden halverwege de strip opeens bloedverlies, daarbij ook tijdens de stopweek gewoon bloedverlies. Laatste keer was het tijdens de strip 2½ week lang vloeien en daardoor gelijk overgegaan in mn gewone menstruatie. Ga toch ook maar een afspraak maken met de ha. Heb normaal ook nooit last van krampen enz. tijdens het vloeien, maar lig nu ook weer krom van de rug en buikpijn (en een enorme misselijkheid!)

6. Wow

Wow Actief lid

6 jun 2010
    374
    0
    0
    Ik heb op aanraden van mijn gyn ipv mycrogynon30 een pil (ben even de naam kwijt, want toen ik wilde beginnen bleek ik zwanger) gekregen die op basis van natuurlijke oestrogenen is ipv de syntetische die in mycrogynon zit... Volgens mijn gyn kan het zijn dat mijn lichaam hier beter op reageert.... Ik dacht dat het of Yaz was .. Zal het morgen even opzoeken misschien dat jullie er wat aan hebben.
    Ik ga pas weer beginnen na mijn zwangerschap en eventueel bv..

Deel Deze Pagina