Van cupmaat ? naar cupmaat ?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Stacy, 4 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stacy

Stacy Actief lid

9 jan 2013
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben benieuwd hoe het bij jullie is.
    Ik ben nu 18 weken zwanger en ik dacht vorige week moet echt even een nieuwe bh kopen dit zit niet meer lekker.

Dus naar de HM geweest en heel netjes geholpen ik had normaal een 75B en ik heb 3 verschillende maten gepast en zit nu met een bh maat 75E. Dus dat is in een paar maanden 3 maten groter en ik zit pas op de helft.

Al hoor je mij of mijn partner natuurlijk niet klagen. :D

2. missS85

missS85 Actief lid

21 jan 2013
    126
    0
    0
    ik had voorheen 75B en zit nu op 80D!
    Ach tot nu toe zijn mijn mannetje en ik er allebei blij mee!! Lekker van genieten nu, wie weet wat er van overblijft ;)

3. shaantje

shaantje Fanatiek lid

8 feb 2007
    1.332
    0
    0
    Hier niet zoveel gegroeid. Van een 75B naar een 75C. Maar met het cupmaatje meer is mijn ventje al héél tevreden ;)

4. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik had cupmaat D en begin zo langzamerhand E/F-proporties aan te nemen. Mijn vriend en ik zijn het zat en hopen dat ze niet nóg groter worden. Anders moeten we ze lek prikken :p

5. Van H naar J :$

6. Stacy

Stacy Actief lid

9 jan 2013
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    O wow Bolkje daar zat je vast niet op te wachten..
    Rugpijn?

7. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Van F naar H

8. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    hier het zelfde, al durft m'n man het niet zo toe te geven omdat het ook weer verdwijnt en praat dat dan maar weer goed ;)
    Maar 3 cupmaten, jeetje, dat heb ik niet hoor. Maar een beetje groter :)

9. Brinta

Brinta Fanatiek lid

9 apr 2013
    2.145
    191
    63
    Zuid holland
    Mijn borsten zijn eigenlijk nog helemaal niet gegroeid. Ben nu al 25 weken zwanger, misschien dat het nog komt.

10. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.613
    19
    38
    Fulltime Mommy en student!
    Amsterdam
    VBen 14 weken nu en van niks naar een AA.
    Dus ik ben wel blij :)

11. Stacy

Stacy Actief lid

9 jan 2013
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    Daarom was ik benieuwd hoe het bij jullie is, maar er zit dus een groot verschil in. Voor mensen met een kleine maar is het natuurlijk wel leuk, maar als je al hele grote borsten hebt ben je niet blij met nog 2a3 maten groter lijkt mij.

12. Nee, was ik inderdaad niet echt blij mee... Heb zelfs nog geprobeerd om het tegen te gaan door vooral niet direct een grotere BH te kopen (beetje het idee met die chinese kindervoetjes... ik hoopte dat ze niet door zouden groeien als ik ze goed in zou snoeren :) )

Maar gelukkig heb ik geen last van rugpijn :) Een goed stevige BH helpt daar bij mij voldoende tegen, gelukkig :)

13. Kiiimberleey

26 feb 2013
    93
    0
    0
    NULL
    NULL
    Van een 75 B naar een 70 E poehh gratis boobjob hihi manlief is er wel erg tervreden over ik zelf vind het nadeel want bikini's en leuke lingerie is er niet in die maat

14. Missprincesa

Missprincesa Bekend lid

12 feb 2013
    848
    0
    0
    NULL
    NULL
    75B naar 85(!)D/E (nu 29 weken zwanger)

15. Stacy

Stacy Actief lid

9 jan 2013
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat probleem had ik dus vorige maand. Ik ging een paar dagen naar Barcelona en koffertje al ingepakt opeens dacht ik weet je wat ik ga even mijn bikini passen. Net nieuw helemaal uit Brazilie laten komen super mooi en duur nou vergeet het maar.
    Dus ik dacht shit vertrek over een paar uurtjes. Gelukkig nog 2 bikini's in mijn kast gevonden die passen zonder vulling en met touwtjes.

16. Miekoe

Miekoe Fanatiek lid

9 aug 2012
    1.908
    502
    113
    Vrouw
    Van 75B naar 80D

17. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Ik ging van b naar e, en nu weer terug op mijn arme b.. ;)

18. fafa

fafa Niet meer actief

Van aa naar ehhhh... aa. Voordeel is dat het dan straks geen theezakjes worden ;)

19. Nathaliiej

Nathaliiej Fanatiek lid

20 nov 2012
    1.206
    1
    0
    NULL
    Utrechtse Heuvelrug
    #19 Nathaliiej, 4 jul 2013
    Laatst bewerkt: 4 jul 2013
    Normaal 75E, inmiddels sinds week 13 75F.. en het groeit nog steeds..:$

Er worden als grapjes gemaakt als; Jij hebt straks een steekkar nodig om die dingen mee te kunnen dragen:):$

20. Starling

Starling Actief lid

12 jul 2012
    253
    0
    0
    Ik ben van een 80 D naar een 80F gegaan.. en ik ben nog niet bevallen.. voel me af en toe net zo een pin up..

Deel Deze Pagina