gek gevoel na klussen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nonaches, 27 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Hoi Dames,

Ik wil even mijn 'ei' kwijt!!

Ik heb vandaag een positieve ovulatietest gehad en krampen in mijn buik :D Dus idee dat mijn ei vandaag is of wellicht morgen.

Ik heb iig vandaag geklust en ga morgen ook weer, maar heb wel heel raar gevoel zo na het klussen!

wie herkent dit?

2. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Als ik geklust heb, trekt mijn baarmoeder altijd een beetje samen. En dat voelt net als heel lichte ongipijn. Dat houdt meestal niet heel lang aan, soms een uurtje, soms 5 minuten. Bedoel je dat?

3. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Nou meer het idee van, oke nu geklust en hopen dat het raak is aangezien mijn ei is geweest haha
    :p

4. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Het is nu dag erna en gezien mijn temperatuurkaartje denk ik dat mijn ei gister is geweest. Ik heb alleen nog wel last van krampjes en gevoel dat als je heel lang je plas moest ophouden en dan bent gegaan, dan drukkende gevoel..

5. Wishing

Wishing Actief lid

18 feb 2012
    225
    5
    18
    NULL
    NULL
    Ik heb er ook wel eens last van..Volgens mijn banner zou ik mijn eisprong afgelopen vrijdag hebben gehad.. Ik weet dit niet 100% zeker aangezien dit de eerste maand pilloos is.
    Gisteravond hebben vriendlief en ik geklust..nu heb ik een buikpijn..steken rechtsonderin mn buik richting mn lies. Het is geen aanhoudende buikpijn maar komt steeds met vlagen terug.
    Gisteravond na het klussen had ik ook al een raar gevoel in mn buik.. Ik ben ook een beetje misselijk nu bah bah!

6. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Hoi Wishing,

Spannend hoor!
    Het is ook mogelijk dat je aan het ontpillen bent, ookal hopen wij dit niet natuurlijk!

Wel pas testen als het kan hoor, want tuurtestjes zijn erg vervelend (ik spreek uit ervaring;))

7. Wishing

Wishing Actief lid

18 feb 2012
    225
    5
    18
    NULL
    NULL
    Hey Nonaches,

Ik ga er vanuit dat het ontpillen is (dan is de teleurstelling niet zo groot hihi) volgende week vrijdag zou ik (als ik mn "normale" cyclus aan hou) ongi moeten worden..dan kan je toch vanaf zaterdag testen?

oeehh ik kreeg ineens een kriebel door mn lichaam heen toen ik eraan dacht dat ik misschien wel eens moet gaan testen haha

8. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Hoi Wishing,
    Ja ik zou inderdaad zaterdagochtend testen!
    Het is spannend ja :D

Ik moet helaas nog 14 dagen wachten :(
    Gister had ik eisprong, dus hopen dat het gaat lukken, ookal denk ik van niet ivm gezondheid zaad.

Mijn vriend rookte en gebruikte sterioiden tot twee weken terug :(
    Dus zijn zaad is nog niet gesterkt.
    Hij slikt wel etos multivitamines :)

Maarja ik weet iig van mijn eisprong, dat was bedoeling, maar toch hopen dat bevruchting plaatsvindt natuurlijk

Succes meid!!

9. Wishing

Wishing Actief lid

18 feb 2012
    225
    5
    18
    NULL
    NULL
    Spannend! Ik hoop voor je dat er een bevruchting heeft plaats gevonden.

Ik moet ook nog 10 dagen wachten...het duurt zo lang! hihihi

Jij ook succes! :D

10. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Ja het duurt inderdaad lang...:p
    heb alleen nog wel last van krampen, ik hoop dat ik die 14 dagen door kom!!

Deel Deze Pagina