zouden dit dromen kunnen zijn of niet?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door miranda22, 13 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda22

miranda22 Bekend lid

5 jul 2007
    771
    0
    0
    mama
    heerhugowaard
    Hallo allemaal hier,

Ik zit met het volgende,
    Xander krijgt om half 8 s,avonds ze laatste papfles daarna nog eve knuffelen en daarna naar bed.
    Hij heeft een lichtje op het plafon met een muziekje en die duurt 10 minuten in deze tijd hoor je hem altijd eve een rondje maken in ze bed eve nog al zijn knuffels weltrusten wensen.(ik heb er een keer naar gekeken,hij gaat echt voor elke knuffel eve zitten en dan brebbeld hij wat en dan de volgende tot hij ze allemaal gehad heeft) als het muziekje af gelopen is hoor je xander ook niet meer.

Maar standaard tussen half10 en 10 uur hoor je in 1 keer een paar brullen en dan is het weer stil, en snachts gebeurd het af en toe eens.
    Maar nu de laatste weken gebeurd het snacht steeds meer en af en toe ook wel langer, uit eindelijk wordt hij gewoon weer stil.

In het begin dacht ik altijd dat het dromen waren maar nu begin ik een beetje te twijfelen.
    Dus daarom wilde ik vragen of jullie kinderen ook veel dromen en als ze dromen dan ook huilen? en of dit ook erger is af en toe?

groetjes miranda

2. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    Mijn dochter heeft dit ook! Vooral op haar crechedagen (veel indrukken denk ik) Gillen, brabbelen, huilen en dat allemaal terwijl ze gewoon slaapt (en papa en mama steeds van schrik rechtop in bed zitten ;) )

3. M28

M28 Fanatiek lid

20 apr 2009
    1.044
    0
    0
    ja heb het ook met mijn dochter. en als ik haar dan wakker maakte om te troosten was ze helemaal in shock en ontroostbaar. maar vind het zo zielig. ze huilt echt heel hard in haar slaap

4. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    ik heb het hier ook.. als ze huilt omdat ze wakker wordt of er is iets anders is het meer van 'uh uh uh *kreun kreun*' (voor een tijdje), maar soms inderdaad ook opeens heel hoog huilen/gillen. Vaak is het na 3 krijsen over en slaapt ze verder, maar ik schrik er inderdaad ook altijd van.

5. miranda22

miranda22 Bekend lid

5 jul 2007
    771
    0
    0
    mama
    heerhugowaard
    nog meer dromers dus,hhi.
    Maar is het bij jullie dan ook af en toe erger, xander deed het altijd alleen rond 10en en 1 of 2 keer snachts maar nu gebeurd het af en toe wel eens 6 a 7 keer in een nacht.
    nou sidmick hier zit mama alleen recht op in bed papa wordt er niet wakker van ;)

6. Marnick

Marnick Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.167
    0
    0
    Hebben wij ook wel eens gehad, dat we recht overeind in bed zaten. Wij kijken, ligt beeb lekker te slapen :confused:. En ook heel herkenbaar dat het meer gebeurt op crechedagen. Onze dochter is na een dagje kdv ook echt moe, maar ze slaapt dan vaak wel onrustiger. Waarschijnlijk neeft het toch te maken met het verwerken van alle indrukken op een dag. En tja, dat zou je dromen kunnen noemen?

Haha, ik vraag me sowieso af wat er allemaal in dat koppie omgaat, niet alleen als ze slaapt :)

7. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Heel herkenbaar.
    Heeft ook met de fase's te maken van het slapen.
    Als ze zeg maar komen in de diepe slaap, gaan ze dromen dus de dag herbeleven en dat kan dus uiten in huilen

Hier ook zowat op gezette tijden, even huilen, uit het niets ook hoor. Duurd maar eventjes en dan is het stil

Hier is het rond half 12 en half 4 kan de klok er op gelijk zetten zowat

Deel Deze Pagina