Tja, de titel zegt het al. Ons zoontje is al aan zn 4e paar slofjes toe omdat ze ontzettend snel stuk gaan op onze siergrindvloer. De laatste paar duurde het nog geen week(!) voordat de gaten er al weer in zaten! We hebben die van oxxy en zootjes geprobeerd maar het leer is gewoon te zacht. Maar ik wil hem toch wel wat aan doen behalve zn sokjes/maillotje. Ik kan wel van die slofjes kopen met een harde zool maar echt goed is dat niet, hij moet nog leren lopen en gaat nu net een beetje staan. Ik was al naar de schoenmaker geweest met het laatste paar slofjes maar die kan er niets aan doen zegt ie. Maar om nu elke week dik 20 euro uit te geven voor slofjes is me ook een beetje teveel van het goede! Iemand een tip/idee? p.s. Neem noooit een siergrindvloer....vreselijke vloeren!
je hebt van die "klompschoentjes" is meer van vroeger maare dat zijn vrij stugge leren sloffjes misschien is dat wat. (werden vroeger voglens mij gebruikt om aant doen en dan klompen erover)
Ik heb ook siergrind en heb slofjes van de hema en nu van de dirx. Die laatste zijn erg goed, vrij dikke zool. Maar eerlijk gezegd loopt Thijmen net zo vaak op blote voeten Misschien scheelt dat bij het slijten... haha...
Hier ook z'n rampzallige vloer die schoentjes verslint. Megan laat ik altijd op sokken lopen binnens huis.Als we weg gaan krijg ze schoentjes aan. Misschien een idee om je zoontje toch op sokjes te laten lopen die kosten ook een stuk minder dan steeds nieuwe slofjes. Heeft jou zoontje ook van die fraaie profiel afdrukken bij het vallen? Hier komt binnen een paar weken laminaat,alles ligt al klaar op zolder.
Yep. En het ligt ook meteen open. Echt zielig. Tja, maar sokken zijn ook zó versleten! Mn man en ik hebben alleen maar sokken met gaten... is gewoon niet tegenaan te kopen.
Wij verslinden zelf erg veel sloffen,met een goede rubbere onderkant overleven het langst. Ik heb een paar sloffen staan met een rubberen onderkant,ze zijn nog te groot voor mijn meisje. Misschien is dat een idee om daar naar op zoek te gaan in plaats van die leren slofjes? Zijn geen dikke sloffen maar met een flexibele rubberen onderkant. Tja heb ze gekregen dus weet ook niet waar vandaan.
Ja maar mn zoontje kan nog niet lopen en ik heb gehoord dat het voor de grip van de voetjes heel belangrijk is dat het allemaal soepel is. Dus denk niet dat met een dikke rubberen zool al kan. Ja wij lopen altijd op slippers maarja...soms wil ik ze wel eens uit doen of staan ze ergens en loop ik even zo door het huis...De gaten zitten er werkelijk zo in! Vind het echt een rotvloer...maar dat terzijde.
de hema heeft ook leren slofjes en die zijn wat goedkoper. Nog niet de ideale oplossing maar al iets vcordeliger. Je kan dan altijd nog een paar duurdere slofjes kopen voor als je weggaat als je die niet zo mooi vind.
hoi sweet, heb zelf ook zo'n vloer en net een kleine. ik vind hem fantastisch! mijn vraag ?Vind je hem niks meer omdat de kleine er is of heb je dit van dag 1 gevonden? als het aan de kleine ligt zou je kunnen overwegen om van die puzzelstukken van foam te kopen zijn uiteindelijk een stuk goedkoper dan elke week slofjes van 20 eurie. heb zelf 2 pakken gehaald bij de bart smit voor 15 eurie succes
Hoi, Nou sinds wij een kindje hebben, vind ik de vloer helemaal vreselijk. Maar ook daarvoor vond ik het al een ramp. Als je er iets op laat vallen...je kunt niet dweilen, het zit meteen tussen de steentjes, dus hoe krijg je bijv. siroop van de vloer af? Het plakt als een gek. Moet je weer zo'n speciaal schoonmaakapparaat en stofzuiger huren. Je kunt alleen maar stofzuigen en dan nog heb ik het idee dat alle stof en haren ertussen blijft zitten. Wat je laat vallen, is ook meteen kapot. Mijn zoontje wil er niet op kruipen, hij doet aan buikschuiven. Ik heb zelf eens geprobeerd te kruipen maar het doet gewoon pijn aan je knieen en handen. Als hij valt, heeft hij meteen zo'n afdruk van de steentjes op zijn hoofdje staan. De huid is ook meteen stuk...Nah, ik kan nog wel even doorgaan...Nooit meer zo'n vloer voor mij! Foamstukken kan ik eens overwegen maar ja, om nou het hele huis vol te leggen met die dingen... Maar in ieder geval bedankt voor het meedenken
Ik heb ook een siergrindvloer. Vind het geweldig. We hebben 'm wel laten coaten (dure grap) zodat ik 'm kan dweilen. Dat is echt ideaal. Emme loopt veel op van die sokken met rubberen nopjes eronder van Falke. Daar loopt ze al een jaar op zonder dat deze zijn versleten. Toen ze kleiner was liep ze op slofjes van het merk Roosjes. Zijn ook nog prima. Heb ze bewaard voor onze tweede. Pim