Allergie menopur ?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door cheiran, 6 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cheiran

cheiran Lid

22 feb 2015
    10
    0
    1
    NULL
    NULL
    Vorige week voor het eerst begonnen met het spuiten van menopur (75E) voor iui.
    Na een tweetal dagen kreeg ik rode/pijnlijke uitslag in m'n gelaat. Nadien ook veel vochtophoping rond mijn ogen en lippen.
    Herkent iemand dit ? Wanneer trekt dit weer weg ?
    Ik maak me stilaan ongerust.

2. Catmommy

Catmommy Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.872
    4
    38
    NULL
    NULL
    Ik zou contact opnemen met het ziekenhuis! Misschien kunnen ze je voortaan gonal of puregon geven.
    Succes!

3. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Uitslag en zwelling van je ogen en lippen kan inderdaad een allergische reactie zijn. Contact opnemen met de gyn en vragen om een ander middel. Zeker niet doorgaan met spuiten, aangezien een allergische reactie steeds ergere vormen kan aannemen. Zo kan je tong bijvoorbeeld ook gaan opzwellen.

4. Esther1991

Esther1991 Bekend lid

13 jan 2015
    731
    4
    18
    Vrouw
    Vlaanderen
    Ik heb dit zelf niet, maar zou stoppen met prikken en snel telefoneren naar je gyn want hier moet je mee opletten!

5. cheiran

cheiran Lid

22 feb 2015
    10
    0
    1
    NULL
    NULL
    Ik ben 3 dagen geleden al gestopt op aanraden van mijn gyne. Maar nu nog steeds geen beterschap (ondanks het nemen van antihistaminicum). Morgen opnieuw naar de HA, ben benieuwd...

6. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Ik heb wel eens een allergische reactie op antibiotica gehad. Ik weet niet meer hoe lang het duurde voordat de zwellingen, de uitslag en de jeuk weg waren. In ieder geval een paar dagen. Zit er ook geen verbetering in?

7. cheiran

cheiran Lid

22 feb 2015
    10
    0
    1
    NULL
    NULL
    Hier nog steeds geen verbetering helaas.
    Straks bellen naar HA om te overleggen wat er nu moet gebeuren.
    Ik heb me ook ziek gemeld op m'n werk want ik zie er niet uit.

Deel Deze Pagina