kan ik zwanger zijn

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door essiepessie, 13 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. essiepessie

essiepessie Nieuw lid

13 jul 2006
    2
    0
    0
    Hoi hoi ik ben slik de pil maar daarbij slik ik nu ook pillen die de werking van de pil kan verminderen.
    Nou hebben mijn vriend en ik zoiets van ach we zien wel.
    Mijn vriend is zeevarende en ik ben afgelopen weekend bij hem aan boord geweest en ja dus gemeenschap gehad dat was dag 7 dat ik de pil alweer slikte na mijn laatste stopweek.
    Kan ik zwanger zijn... zo ja wanneer zou ik kunnen testen? en als ik toch die ontrekkinsbloeding heb kan ik dan alsnog zwanger zijn eventueel?

Liefs Esther

2. essiepessie

essiepessie Nieuw lid

13 jul 2006
    2
    0
    0
    en is het dan ook erg als ik de strip afmaak?

3. Niet meer actief

het schijnt dat het voor het kindje niet uitmaakt dat je de strip afmaakt, maar het wordt wel afgeraden. (misschien even de dokter bellen)
    En je kan natuurlijk altijd zwanger zijn... Het zou kunnen dat je rond je eisprong zit... En als je de pil gebruikt kan je idd vloeien terwijl je zwanger bent, aangezien dit geen 'echt bloed' is....

ff testje kopen, is niet zo duur en als het welkom is, is het welkom toch??

4. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Ik zou dan toch wachten tot in de stopweek om te testen omdat het daar nu nog veel te vroeg voor zou zijn.

5. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    omdat de pil de rijping van een eitje onderdrukt zou het wel heel erg onwaarschijnlijk zijn dat je nu in verwachting zou zijn meid je hebt je stopweek gehad, bent netjes weer aan de pil gegaan en op dag 7 gemeenschap gehad, de kans is wel zo minimaal omdat een eitje ook nog eens 8 dgn nodig heeft om te rijpen....maak je niet te druk meid, zal allemaal echt wel loslopen...

succes

Deel Deze Pagina