dames hulp is hier nodig ik kan ze maar niet vinden positie ondergoed / broekje met lange pijpjes , normaal draag ik sloggies met lange pijpjes onder mijn jurkjes maar het begint toch allemaal wat te strak te worden rond de buik en het kant gaat jeuken ( krabbel de krabbel ) heb al een tijdje zitten rond neuzen maar kan niets vinden en jammer genoeg ook niet bij de hema , hun bh's zitten wel heerlijk vooral die zonder beugels maar broekjes is een ramppppp noppies heeft een broekje met korte pijpjes maar zoek langere versies zodat mijn dijen tijdens de zomer niet aan elkaar plakken als twee vieze suiker spekjes die nat zijn geworden in je jas zak wie o ooooo wie heeft de goude tip voor mij xx
Zijn die van Prenatal ook niet lang genoeg? Ik zocht ze in huidskleur voor onder mijn bruidsjurk. Niet te vinden, enkel wit en zwart, dus dat worden wel klotsbenen brrr.
Ik zocht ze ook, kon ook geen vinden die lang genoeg waren. Nu heb ik bij de hm leggings gekocht (10,-) en mijn moeder heeft ze korter gemaakt. Afknippen en zoom erin genaaid. Ideaal onder mn jurkjes!
das een goed idee ,, denk dat dit het maar wordt ze mogen wel wat doen aan dit segment in de markt ,vind het maar tegen vallen en constant de zelfde merken of je komt mega duur uit ,had wel een giga mooie en leuke site gevonden in ja ja Amerika natuurlijk , alle soorten maten en lengtes en hoogtes , van string en boxers en lange pijp broekjes en legging , jammer dat ze zoiets niet hier hebben. maar op naar de H&M dan maar hahah en knippen en naaien ben ik gelukkig goed in ,, ik blijf niet zoeken
Op de markt, met elastiek wat zeer goed rekt, 2 per stuk Charmant is anders, maar gewoon aan niemand laten zien
Serieus! Ik zat er net nog naar te zoeken in de stad. Dus jullie tips zijn welkom!! Legging inkorten is zeker een goed idee!!