Ik heb mijn haar geverfd, toen wist ik nog niet dat ik zwanger was! ](*,) Nu lees ik dat dat niet goed is voor de baby......
Je haar verven is niet slecht, alleen bepaalde blonderingen is niet zo goed, maar tot 6 weken heb je geen bloedband met je vruchtje dus don't worry
@mo, verse melk is wat anders als RAUWE melk, je mag geen rauwmelkse kazen maar alle verse producten zijn hardstikke goed, hoe verser hoe beter
Enige melk die je niet mag is rechtstreeks van de koe. Dus zo uit de uier of de tank van de boer. Maar alle melk in de winkel is veilig hoor! Ik heb 1 glas wijn op voor ik wist dat ik zwanger was. Twee of drie dagen voor het testen. Verder volgens mij niet gezondigd maar het enige waar ik rekening mee hou is rood vlees, rauwe melk/rauw melkse kaas en alcohol. Verder kan volgens mij alles.
Ik heb eergisteren sks gehad, wat niet mocht... Heb het moeten bekopen met een héle nacht, dag en nog eens nacht weeën. (daarmee dat ik ff verdwenen was...) Zal me leren Nu weet ik dus 100% zeker dat de gynae echt wel gelijk had ivm die 'betrekkingen' annex weeën.
uuhh seks mag je toch gewoon hebbe : ik heb ook wel seks hoor alleen nu niet meer, na afloop zeg maar raak ik helemaaaaaaaaaaaaaaal in paniek, dan ga ik janken en al dat soort dingen haha dus maar ja
platliggertje, maar jij bent toch alleenstaand?.... @nachtvlinder, platliggertje mag geen sex omdat ze platligt vanwege vroegtijdige weeen
Ik verlang zo naar een broodje file american maar neem het niet....hihi Het enige wat ik drink wat niet zo goed is is cola, maar helpt goed tegen de misselijkheid (vooral in het begin) Verder dus geen rauw vlees en maak de kattenbak niet schoon en drink geen alcohol. Roken nooit gedaan.
Ik ben te druk. Ik geef me erg moeilijk neer, en ben dus van 09.30 tot 23.00 uur gewoon bezig. Natuurlijk zit ik tussendoor wel eens, maar ik ga nooit liggen of even slapen. Misschien is dat niet altijd goed.
Heb sinds enkele weken een vriend (had ik verzwegen, wou eerst zeker zijn dat het goed ging...) Hij aanvaardt zonder problemen dat ik niet 'mag', maar ik kreeg het zelf ff moeilijk. Na een telefoontje naar de gynae weet ik dus de reden van die harde buiken: sperma... Dat zet weeën in gang. Dus condoom gebruiken en niet te diep is de boodschap
chocolade omdat daar caffiene in zit,( zeg ik dat goed...) maar omdat ik het zoveel eet heb ik het bna gevraagt aan mijn verloskundige en Zij vertelde mij dat het geen kwaad kan
ik had zo verwacht NIEt zwanger te zijn, dat ik mijn sigaretje nog aan het roken tijdens het aflezen vd de zwangerschapstest 8), kwist niet hoe gauw ik hem moest uitdrukken...Ik rookte 13 jaar, waarvan nu dus bijna 3 weken niet...**is trots op haarzelf** Verder tijdens oud en nieuws flink wijn gedronken, gerookt een toastje gegeten die god verboden heeft voor zwangere vrouwen...Ik wist toen alleen niet dat ik zwanger was... Maar bijna 3 wekem later voel ik me toch echt zo zwanger als wat...
Ik verf gewoon mij haar, eet zo nu en dan drop, kaneel vindt ik heerlijk. Alles met mate behalve de echte verboden als rauwe produkten etc.