Dit is ons 5e kindje. En de eerste keer dat ik een placenta heb die aan de buikwand ligt. De placenta was volgens de echoscopist goed dik dus logisch dat de bewegingen minder duidelijk zijn. Nu had ik van de week echt een dag dat ze duidelijk aanwezig was. Voelde haar voornamelijk in mijn liezen en aan de zijkant. En daar voor ook meer vind ik. Nu dus al dagen (bijna) niets. Maar ik ben dit natuurlijk niet gewend. Wie herkent dit ook van een placenta welke aan de buikwand ligt? En kan mij even weer met beide benen op de grond zetten
Dat is heel normaal! Hier lag bij beide kinderen de placenta voor en heb ik vaak dagen gehad dat ik minder tot geen beweging voelde tot zeker 26/27 weken.
Ik heb exact hetzelfde. Ook placenta vsn zo'n 2 cm aan de voorkant. Als ik het voel idd liezen of zijkant. Is idd normaal. Maar ook maakt het veel onzeker. Dus weet hoe je je voelt.
Toch fijn die herkenning. Dank je wel! Het past dus echt bij de placenta die aan de voorkant ligt. Herkende het ook echt niet van de anderen. Want hen voelde ik duidelijk dagelijks vanaf 18 weken. Dank jullie wel allemaal