Hallo , Voor de dames met obstipatie...ik heb gemerkt dat ik heel goed reageer als ik een paar mandarijnen eet op een dag. Wie weet voor degene die er last van hebben is dit ook een goed alternatief voor lactulose of andere poeders en drankjes.......succes Groet van mij
Dan ga ik morgen gelijk maar eens mandarijnen halen Tis niet leuk meer hier, hoop dat dit voor mij ook gaat werken, bedankt voor de tip!
bij mij werkt elke ochtend consequet yoghurt of activayoghurt met vezelmusli (van kellogs, die met de meeste vezels) inmiddels ook erg goed, ik doe er nog wel ietsje lactulose siroop doorheen trouwens. Ik kon soms maar 2x in de week en inmiddels (met wat moeite soms nog) dagelijks, heb daardoor ook veel minder last van mijn buik, maar ideaal is het niet maar wel dragelijker
Ik eet ook veel manderijnen. Dit werkt wel goed, maar wel in combinatie met elke dag glas Roosvicee laxo en even wat bewegen. heb nu bijna 2 weken vakantie erop zitten. Dit hield in veel rusten en bijtanken. Nu merk ik wel dat ik minder goed naar de wc kan. Hebben jullie dan ook meer steken in de buik?? Soms lijkt het wel (als ik echt paar dagen niet kan) dat ik op mijn darmen zit. best pijnlijk. Maar ja, het is voor een goed doel. hahahaha
Ja steken, borrelen, ploppen en een opgeblazen 9 maanden buik....heel vervelend! Ik moet zeggen dat ik sinds gisteren inene minder last lijk te hebben, hopelijk vanaf nu wat minder last. Groetjes.
sinds ik lijnzaadolie gebruik. 1 capsule per dag volledig natuurlijk product . Ga ik weer elke dag!!! Heerlijk. Elke keer bloedingen aan mijn baarmoedermond door de ontlasting is nu over!