Doppler/ Angelsounds

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Djuke, 28 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Djuke

Djuke Bekend lid

dag dames,

Momenteel zit ik in de voorspelde fase van 'gaat het wel goed??'
    Want ik voel de beeb nog niet en heb wel pijntjes her en der.
    Het liefst zou ik gewoon elke dag even met de echo koekeloeren maar dat gaat helaas niet. :D

Hier op het forum lees ik veel over doppler/ Angelsounds.

Is dit een aanrader? Zo ja, welk merk is het beste??

Ik hoor het graag! Alvast bedankt!

2. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Bij mij werd het afgeraden..door de gynaecoloog en de echoscopiste..want je hoeft niet altijd het hartje te horen en dat kan weer een hoop paniek veroorzaken..mja..het liefst had ik het wel gedaan hoor, of idd elke dag even een echo :D

3. Inkiewinkie

Inkiewinkie Actief lid

5 feb 2009
    467
    0
    0
    Poppenmaakster
    Noord-Holland
    Ik heb ook de Angelsounds. Heb rond de 20-25 weken vrij vaak geluisterd, maar nu eigenlijk niet zo veel meer omdat ik de kleine goed kan voelen (de heeeeeele dag, zucht).
    Ik blijf het wel een van de allerleukste dingen vinden die je jezelf cadeau kan doen als je zwanger bent. Het is zo gaaf dat je altijd even naar het hartje kan luisteren. Zeker een aanrader.

4. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Limburg
    Ik heb de AngelSound ook gekocht ik was 9 weken zwanger en had al een paar bloedingen gehad. De Gyn dacht het weer een mk zou worden dus elke keer als ik twijfelde luisterde ik even in het begin 2x p.wk. Het heeft mij enorm geholpen en goed gedaan. Nu gaat het allemaal goed en luister ik om de 2 weken ongeveer even naar het hartje. Het is ook zo mooi om dat te horen ook voor je partner brengt het voor hem ook iets dichterbij.

5. tinusf

tinusf Actief lid

13 jan 2009
    194
    0
    0
    Ik heb ook een angelsounds. Gisteren bij de verloskundig gelijk het hartje gevonden met de doptone, dus dacht dat het thuis ook wel moest lukken. Na even zoeken heb ik het hartje gevonden!! Echt super om even naar te luisteren! Ik doe het niet elke dag, maar vind het wel super dat ik het kan luisteren als ik dat wil!! Ik vond het ook een erg leuk cadeau om mezelf te geven :D

6. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Ik heb de BabySound >> BabyBeats
    Ben er erg blij mee!! :D Ik heb allebei de hartjes kunnen vinden (met 12 weken) en luister nu ook wanneer ik zin heb!!

In mijn onderschrift staat mijn babysite, daar heb ik een filmpje waarop de hartjes te horen zijn!! Klinkt echt super!! ;)

7. meintje

meintje Fanatiek lid

9 jul 2008
    2.610
    928
    113
    Ik heb ook een angelsound, cadeau gehad van mijn man. Wij luisteren 2 keer per week even kort en konden vanaf 12 weken het hartje prima vinden. Niet altijd meteen, dan moet je niet in paniek raken maar het gewoon later nog eens proberen.
    Ik voel ons kindje nog niet nu, ik denk wel dat het luisteren dan minder zal gaan worden, maar dat we het toch wel 1 kee rper week blijven doen.
    Het is zo'n mooi geluid en het stelt je zo gerust. Wij genieten er allebei echt van.

Ik heb het nu aan heel veel mensen gevraagd en als je het niet te vaak en te lang doet kan het geen kwaad.

Aanrader dus, veel plezier ermee! (ik heb er trouwens eentje van ongeveer 40 euro)

Deel Deze Pagina