hoi meiden ik ga even een tijdje er tussen uit ik weet niet voor hoelang ik voel me gewoon belazerd dat mensen verhalen gaan verzinnen over baby's en dood zo worden wij (vlindermama's) straks ook niet meer serieus genomen omdat er een paar zieke mensen het hier voor ons verzieken sorrie ik heb er gewoon geeen woorden voor! je leeft zo mee met andere en dan blijkt het niet waar te zijn en dat is al niet de 1e keer hier op het forum ik weet niet hoelang ik wegblijf maar kan het nu even niet aan om hier te komen
Ik begrijp je volkomen meid...dat je je even terug wilt trekken. Je weet dat je altijd welkom bent! Misschien is het ook wel even goed om je op andere dingen te richten. Dikke knuffel meid! Elmo
ik begrijp het ook hoor wijffie, ik hoop wel dat je me via de msn op de hoogte wil houden hoe het met je gaat?
Door zeer vervelende omstandigheden ben ik hier voorlopig even niet veel meer. Maar nu ik dit lees, ben ik toch wel heel benieuwd wat er gebeurd is?! Zulke zaken moeten niet de aandacht krijgen, maar kan iemand mij een PB sturen welke malloten wat hebben gedaan hier op het forum!?!
Ik snap je ook Caruli maar zou het wel fijn vinden af en toe te horen hoe het met je gaat. Misschien wil je me zo nu en dan een pb sturen? Sterkte. Desiree
ik kom nog wel af en toe kijken in mijn mailbox maar wil voorlopig geen verhalen en dingen meer van de site lezen sorrie
Ik snap je heel goed. Dat mensen zo ziek kunnen zijn om zo iets te verzinnen...niet te snappen. En net zoals je zegt straks worden wij ook niet meer serieus genomen. Meid heel veel sterkte.
Ja dat begrijp ik heel goed. Op zo'n korte tijd is dit nu al de 2e persoon waarvan ik afweet die zo'n trieste leugens verzint. 1 woord -> SCHANDALIG En voor de vlindermama's zal dit inderdaad pijnlijker zijn,want je leet iets op dit forum en nadien denk je daar toch wel nog aan. En dan blijkt het niet echt te zijn...
Lieve Caruli, Ik begrijp je emoties meid... ik herken ze. Maar ik kan niet veel anders dan me blijven realiseren dat er altijd wel rotte appels tussen zitten (zeker op internet). Ik denk dat alle vlindermamma's zich nu beroerd voelen. Want ja... wordt er nu ook aan ons verhaal getwijfeld? Kun je hier dan alleen maar 'onzinnige' dingen met elkaar delen en het echte verdriet niet? Tenminste niet zonder dat er aan de andere kant van de internetlijn aan je getwijfeld wordt? Maar ik ga mijn plezier, mijn forumvrienden, de herkenning en de geruststelling die ik hier vind op het forum niet laten verzieken door die rotte appels. Ik hoop dan ook lieverd dat je je af en toe nog even laat zien. Begrijp me niet verkeerd: ik begrijp je keuze heel goed. Het is zo begrijpelijk! Ik wil je heel veel sterkte wensen en hoop dat je je af en toe nog even laat zien. Liefs, Josien
ik snap het ook volkomen, maar ik las dat je je mailbox nog wel wou bekijken. dus vandaar dat ik je nog even een hart onder de riem wil steken. ik weet niet wat je qua gevoel allemaal doorstaat dat kan ik alleen proberen te bedenken. ik wil dus wel meer zeggen dan wat ik nu zo kan. HEEL VEEL STERKTE , want dat zul je nog steeds nodig hebben en dat zal ook nog vast wel zo blijven. hopelijk komt er gauw een lichtpuntje voor jullie. SUCCES! liefs saskia
Lieve Caruli, ik heb het net ook gelezen en voel me ook behoorlijk kl*te daardoor! Ik snap je helemaal meis,kan je je gedachte ergens anders op gaan richten is ook niet verkeerd! Je mag me altijd mailen dat weet je he! Ik spreek je nog op msn! Rustig aan en tot snel.. Liefs Dais.. -x-
meid ik begrijp je volkomen! Ik denk ook steeds... zullen er mensen zijn die aan mijn verhaal twijfelen... Vooral ook omdat ik niks in de vlindetuin heb gezet van danischa.... Maar ik vind het gewoon niet fijn dat "heel de wereld" mijn verhaal kan lezen... Neem de tijd die je nodig heb! Liefs Melissa
Lieve meiden...en Caruli, Ik breek even bij jullie in hoor Ik lees regelmatig wel eens mee in de vlindertuin. De liefde die jullie voor jullie kleine engeltjes dragen en uiten hier is werkelijkwaar gewoon prachtig! En heb hier ook menig traan gelaten. Ik vind het verschrikkelijk dat jullie misschien straks het gevoel hebben dat jullie je moeten gaan verantwoorden aan iedereen die nu twijfeld. Dat hoeven jullie dus echt niet! Ik ben me er ook heel erg van bewust dat je altijd "rare" mensen zult hebben. En al helemaal op internet...waar scheinbaar van alles kan en mag (helaas) Ik heb zo'n enorme respect en bewondering voor jullie! Ik wou dat eigenlijk alleen maar even aan jullie kwijt. Dames.....jullie zijn toppertjes! En jullie zijn niets verschuldigt naar andere toe! Hee veel liefs Linda...en heel wat blaaskusjes aan jullie wonder kindjes (want dat zijn ze!)
hoezo ik verslaafd ik kan niet eens een halve dag wegblijven hier wat doe ik ook eigenlijk he laat me wegjagen door gekke ik neem me vanaf nu maar voor om alleen vaste topics te bekijken en andere verhalen proberen om heen te lezen want ik kan jullie hier ook niet missen ik vind het juist net zo fijn dat ik hier mijn verhaal kan doen en jullie naar mijn gezeur luisteren en mocht er ooit iemand aan mij twijfelen dan heeft diegene zelf maar pech meiden nu weten jullie het dat ik er toch nog af en toe ben helemaal afstand doen kan ik niet , al zou ik het willen pff ik weet het nu gewoon even niet meer, kon ik maar zo sterk zijn en het op zij zetten en door gaan , nu heeft diegene waarschijnlijk zijn zin maar goed....
Fijn meid dat je toch af en toe even komt kijken. Het is ook super moeilijk... ik denk dat iedere vlindermamma dat hier kan beamen. Ik hoop echt dat je langzaamaan je vertrouwen een beetje terug wint... Sterkte meid en wij zijn er voor je! Liefs, Josien
Hou dat maar zo meid... er is niets om te missen. We zijn gewoon blij dat Caruli lekker bij ons blijft! Liefs, Josien