Proberen of niet?

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door MyLovely, 11 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MyLovely

MyLovely Niet meer actief

Hallo!!!

Ik ben nieuw hier, en ik noem mezelf hier MyLo. Bewust, omdat ik een zwanger schoonzusje heb dat ook allerlei forums afstruint, en ik ben er nog niet aan toe dat zij ook weet dat we gestopt zijn met de pil.

Ik heb mijn verhaal al opgeschreven, onder Anti-conceptie... We zijn noodgedwongen gestopt met de pil omdat ik er niet tegen kan.

Dus nu zijn we niet officieel aan het proberen, maar stiekem toch ook wel. Ik hoop dat het niet te lang duurt voor we zwanger zijn, zeker voor mijn man, hij wil erg graag kinderen! Tot nu toe ben ik al 2 keer ongesteld geworden na het stoppen, en hij was beide keren teleurgestelder dan ik! Dat vond ik zo lief eigenlijk! Ik vind het fijn om te weten dat mijn kinderen in een zeer welkome situatie terecht komen! Dat ze een actief betrokken, liefdevolle vader krijgen:D Ik voel me erg gezegend!

Ik hoop dat het toch binnen een half jaar raak zal zijn, maar je weet maar nooit:D

Ik zal hier wel wat rondneuzen:)
    En jullie op de hoogte houden als ik zwanger ben;)

Liefs
    MyLo

2. daddyo

daddyo Lid

10 apr 2009
    31
    0
    0
    Succes Mylo,
    mijn tip focus er niet teveel op...en geniet voor al van elkaar! Dan komt het hoop ik voor jullie vanzelf goed!

3. gemke

gemke Niet meer actief

hey mylo
    welkom op het forum en idd net wat daddyo zegt niet te veel er mee bezig zijn (hahaha lekker makkelijk)als je het niet meer verwacht dan gebeurt het meestal
    gek maar werkt wel zo
    succes

4. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    welkom op het forum ;)

5. mamv1