Tijdlijn facebook

Discussie in 'De lounge' gestart door Lovely83, 19 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

vind het trouwens ook niet overzichtelijker ( die tijdlijn ) vind het juist onoverzichtelijker

2. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Hier ook:)

Mijn man had hem ook zo opeens. Moest eerst ook erg wennen.

3. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ik vind het ook vreselijk. Heb hem ook een tijd geweigerd tot ie gewoon door mn strot gedauwd werd erg fijn;)
    Ik heb ook gemerkt dat je foto's die je upload vanaf je telefoon openbaar zijn, dat moet je dan zelf maar veranderen ook zoiets. Ik wil niks openbaar hebben ik wil alles prive hebben....
    Dat vind ik wel het nadeel aan Facebook, de weinige privacy die je hebt en dat ze alles van je willen weten. (dmv de vind ik leuks en die timeline. Ik heb dan ook weinig tot niets in gevuld bij al die data die je in kan vullen.)

4. Kari

Kari Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.363
    5
    38
    Buffysummers, dat is niet zo hoor, dat je foto's vanaf je mobiel openbaar zijn. Je moet van te voren even je instellingen aanpassen, en dan zijn ze gewoon weer zichtbaar voor alleen je vrienden. Let bijv. ook maar eens op bij het maken van je status op FB, dan kun je "openbaar" "vrienden" "alleen ik" aanklikken. FB onthoudt jouw instelling dus als je een 2e status maakt, komt ie net zoals jij hem bij je vorige status hebt ingevuld. Alleen maar handig denk ik. Maar ik snap dat het ook even wennen is!

5. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Wanneer word de tijdlijn dan bij iedereen ingesteld?
    Ik dacht namelijk zelf ook vanaf april, maar heb hem nog steeds.

6. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Ik ben ook nog steeds tijdlijnvrij.

7. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418