Hopelijk is dit DE oplossing voor mn dochter. Die denkt dat ze me om 3 uur snachts kan roepen of ik de deken over dr heen wil leggen.. zucht! Waar is deze te koop in de winkel?
Volgens mij heb ik hem pas in mijn handen gehad bij de intertoys! Als je hem google? Vind het ook wel iets voor bol.com
Alsof ik dat nog niet gedaan heb Op sites zoals intertoys, bartsmit staat ie niet. En Bol.com heeft een lange levertermijn en heb em snel nodig
Is leuk zo een slaaptrainer, maar bij de ene vriendin hoorde ik dat die aap, zijn ogen ineens midden in de nacht opendeed...en bij andere vriendin, hoorde ik dat die dochter zelf de wekker(nijntje) uitzette.....wij hebben dus niet gekozen voor een slaaptrainer, maar een leuk lampje op een tijdklok..goedkoop ook!
als je op mijn google klikt, zie je een aantal websites die ze heeft... ik heb zelf via google gezocht, vandaar dat er alleen google staat..............
Marktplaats.nl > Slaaptrainer Nijntje - Nieuw - Kinderen en Baby's - Kinderkamer | Inrichting en Decoratie