Ivf/icsi 3e poging in Gent, ervaringen hiermee?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Blondje, Feb 25, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Blondje

Blondje Fanatiek lid

Aug 29, 2009
    1,640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij zijn al bijna anderhalf jaar bezig voor een brusje, we hebben een dochter van bijna 2,5 jaar die ontstaan is uit de 4e cryo tp van de 1e ICSI. Voor een brusje hebben we inmiddels 6 tp's gehad, vandaag te horen gekregen dat de laatste cryo van de 2e icsi niet goed is ontdooid. Ik wil er nu alles aan doen om deze laatste poging te laten slagenem overweeg hiervoor naar Gent te gaan aangezien ik hier goede verhalen over lees. Ik loop nu in Amphia Breda icm EZ Tilburg, ben op zich wel tevreden. Nu is mijn vraag aan dames met ervaring in Gent, wat is de meerwaarde tov nederland? Mijn vriend heeft slecht zaad, bij mij is voot zover bekend alles in orde. Ik ben benieuwd of ze dan ook meer voor ons kunnen doen dan hier in NL. Alvast bedankt voor jullie reacties!

2. Flo72

Flo72 Bekend lid

Apr 9, 2013
    552
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb er nog niet veel ervaring mee. Wat me opviel bij mijn 1e gesprek dat ze echt naar me luisteren, meedenken en snel werken. Ik ben terug gegaan naar IUI, zou in Gent voor de 3e en laatste ICSI gaan. Heel veel succes met alles!!

3. twoboys

twoboys Fanatiek lid

May 30, 2013
    3,707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Gent heeft voor mij meerwaarde omdat zij mij verder onderzochten na 5 ma s. In Ned. Zeiden ze dat we pech hadden .
    Bleek dat ik hashimoto heb en zeer hoge antistoffen .

Ze onderzoeken veel meer, zijn verder met technieken, dijn menselijker en persoonlijker.

Mijn jongste is ontstaan uit iui D en ben nu zwanger via ICSI D. Dat was ook n reden voor Gent : anonieme donors.

4. Rizzoli

Rizzoli Fanatiek lid

Aug 21, 2013
    2,515
    966
    113
    Wij zijn na de derde icsi overgestapt naar gent. Daar kreeg ik een menopur dosering 1,5 keer zo hoog en de terugplaatsing is pas op dag 5 gedaan. Verder hebben ze bij mij geen extra onderzoeken gedaan. Ik hoop dat ze dat nu na 3 miskramen wel gaan doen.
    Voorheen waren wij ook onder behandeling in het a.mphia. Zeer ontvreden is zachtjes uitgedrukt. In gent is het echt een verademing qua kennis en omgang.

5. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

Apr 14, 2006
    1,202
    0
    0
    Hier nog iemand die in gent zit weliswaar dan alleen voor punctie en tp maar daar wordt er wel naar je geluisterd en maken ze tijd voor je als je een vraag heb. Beter als in nederland. Resultaat weet ik nog niet vandaag mijn eerste tp gehad

6. Blondje

Blondje Fanatiek lid

Aug 29, 2009
    1,640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Rizolli; mag ik vragen waarom je zo ontevreden bent over breda? Rot 3 miskramen, lijkt me vreselijk.

Lilmomo; spannend, succes met de wachtweken.

Share This Page